سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

به سینماپرس خبر داد؛

موثقی: برای فیلم جدیدم درخواست پروانه ساخت داده‌ام/ حضور«دانیال عبادی» و «افسانه پاکرو» در «دو عروس» قطعی است

داوود موثقی*

سینماپرس: داوود موثقی کارگردان سینما صبح امروز از ارسال فیلمنامه جدید خود با نام «دو عروس» برای صدور پروانه ساخت خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: به تازگی نگارش فیلمنامه ای به نام «دو عروس» را به اتمام رسانده ام و فیلمنامه را برای صدور پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارسال کرده ام. 

کارگردان «بله برون» یادآور شد: به محض کسب پروانه ساخت پیش تولید این فیلم که تمی اجتماعی دارد و کشمکشی میان دو دختر است  را آغاز خواهیم کرد و فیلم را به جشنواره فیلم فجر خواهیم رساند.

کارگردان «یک خواستگار محترم» در ادامه افزود: نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده من است و تهیه کنندگی این فیلم را علی ژکان بر عهده دارد.

موثقی در مورد عوامل پشت و جلوی دوربین این فیلم نیز گفت: تاکنون حضور افسانه پاکرو ، دانیال عبادی و میرطاهر مظلومی به عنوان بازیگر و احمد احمدی به عنوان فیلمبردار و بهمن حیدری به عنوان صدابردار در این فیلم قطعی شده است.

کارگردان «دعوت به شام» در ادامه در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری نیز گفت: لوکینشهای این فیلم همه در تهران است و بین ۲۰ تا ۳۰ روز به طول می انجامد.

برپایه این گزارش، داوود موثقی متولد ۱۳۳۰ مشكين شهر، فارغ التحصيل رياضيات و علوم كامپيوتر است. وی فعاليت در سينما را از سال ۱۳۵۸ با فيلم «قيام» به عنوان بازيگر آغاز كرد و فيلمسازی را از سال ۱۳۶۸ با ساخت فيلم كوتاهی به نام «بازارچه» شروع كرد. او در سال ۱۳۷۰ با مشاركت محمد علی سجادی، خسرو معصومی و فريد ملك زاده، دفتر سينمايی «تهران فيلم» را تأسيس كرد.

فیلم های «خواستگار محترم»، «جدا افتاده»، «بله برون»، «دعوت به شام»، «کلید ازدواج»، «ضربه آخر» و  «اختاپوس» در کارنامه داوود موثقی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.