سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

همراه با جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

هیأت انتخاب و داوری بخش عکس جشنواره «تیــژ» معرفی شدند

آرم جشنواره تیژ

سینماپرس: پنجاه و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «تیژ» تربت حیدریه هیات انتخاب و داوری بخش عکس را با معرفی میرصفی اندیکلایی، ناصر محمدی و داور علائی شناخت.

به گزارش سینماپرس، پنجاه و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «تیژ»  مشتکل از میرصفی اندیکلایی، ناصر محمدی و داور علائی به بررسی ۱۰۸۰ قطعه عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس می‌پردازند.

بنابراین گزارش هیات انتخاب و داوری این جشنواره به شرح زیر معرفی شدند:

میرصفی اندیکلایی متولد ۱۳۴۵ بابل و دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر تهران است. از سوابق آموزشی، مسئولیت‌ها وی می‌توان به ریاست بر دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر ۴ بابل، تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رشته‌های هنر از سال ۱۳۷۷ تاکنون، مدیر انجمن سینمای جوانان ایران دفتر مازندران از سال ۱۳۷۷ الی ۱۳۹۰، مدیریت برگزاری بیش از هفتاد نمایشگاه و مسابقه عکس در سطح استان و منطقه و داوری بیش از ۲۰۰ مسابقه و جشنواره فرهنگی و هنری در سطوح مختلف نام برد.  شرکت در ۶ نمایشگاه انفرادی، بیش از ۲۰ نمایشگاه و جشنواره بین‎المللی و شرکت در بیش از ۱۷۰ نمایشگاه و جشنواره داخل کشور  را می‌توان به کارنامه هنری اندیکلایی افزود.

همچنین مدال طلای هفتمین دوسالانه عکس گااودی مدال  Gaudi Medall، اسپانیا، مدال برنز نوزدهمین دوسالانه عکس فتواسپور Fotosport، اسپانیا تنها بخشی از جوایز وی محسوب می‌شوند. وی انتشار کتاب عکس «مازندران دیار دیو سپید»، «دیار دیو سپید۱»، «دیار دیو سپید۲» و «آثار عکاسی رنگی» را در کارنامه دارد و بیش از پانزده مقاله در نشریات مختلف انتشار کرده است.

ناصر محمدی متولد ۱۳۵۴ زنجان،  کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران و مدرس عکاسی تالیف و نشر کتاب عکس با عاشوراییان، تالیف و نشر کتاب تجلیگاه عبودیت، چاپ یازده نقد تخصصی عکس در نشریه دوربین عکاسی را در کارنامه دارد.

وی داوری در جشنواره های متعدد از جمله جشنواره عکس دانشگاه زنجان، دانشگاه روزبه، سوگواره عکس با عاشوراییان حوزه هنری استان زنجان، نخستین جشنواره عکس استانی اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان، سومین جشنواره عکس استانی اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان، نخستین جایزه عکس گونای نیز بوده است.

محمدی نمایشگاه های عکس انفرادی متعددی را برپا کرده است از دیگر افتخارات وی می‌توان به عکاس برگزیده جشنواره بین‌المللی عکس چین، عکاس برگزیده جشنواره بین‌المللی عکس روزنبرگ کشور اسلوونی، نفر اول جشنواره عکس قاب خالی خورشید تبریز، نفر سوم مسابقه عکاسی قاب سرخ مشهد و... اشاره کرد.

داور علائی متولد ۱۳۵۴ اردبیل، کارشناس گرافیک و مدرس عکاسی در دانشگاه‌های علمی و کاربردی و انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل است. وی برپایی ۶ نمایشگاه عکس انفرادی در تهران و شهرستان‌ها و شرکت در نمایشگاههای متعدد گروهی را در کارنامه دارد. علائی عضو هئیت انتخاب و داوری چندین جشنواره عکس منطقه‌ای و کشوری نیز بوده است و کارگردانی ۱۱ فیلم کوتاه برای انجمن سینمای جوانان ایران و شرکت در جشنواره‌های فیلم و عکس و کسب جوایر متعدد کشوری و بین‌المللی را به سوابق خود افزوده است.

پنجاه و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینما جوان «تیژ» از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه سال جاری در تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.