سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

در گفتگوی سینماپرس با فلاحی پور

بازیگران اصلی فیلم دفاع مقدسی«نفربر» مشخص شدند/ «مهدی سلوکی»امروز جلوی دوربین می‌رود

مهدی سلوکی

سینماپرس: اسماعیل فلاحی‌پور فیلم تلویزیونی«نفربر» را با تکمیل بازیگران ابتدایی خود عصر امروز سه‌شنبه در شهرک غزالی کلید می‌زند.

مصطفی علمی‌فر، تهیه‌کننده این فیلم تلویزیونی به خبرنگار سینماپرس گفت: مهدی سلوکی، سیروس کهوری‌نژاد و مهوش افشارپناه بازیگران این فیلم دفاع مقدسی هستند که برای پخش در هفته دفاع مقدس از شبکه یک سیما، آماده خواهد شد.
وی افزود:«نفربر»داستان خبرنگار-عکاس ایرانی است که او از گروهان خود جا مي‌ماند و براي پيدا کردن گروهانش مسير طولاني را طي مي کند. در اين مسير او با افراد مختلفي روبرو شده و وارد روستایی تخریب شده توسط عراقی‌ها می‌شود و ...
علمی‌فر همچنین اعلام کرد؛ سلوکی بعنوان بازیگر اصلی "نفربر" قرار است نقش این خبرنگار را ایفا کند. بزودی بازیگران دیگری نیز به گروه اضافه می‌شوند. همچنین قرار است گروهی از کودکان در این فیلم ایفای نقش کنند.
به گفته وی؛ فیلمنامه "نفر" توسط حسین قاسمی جامی نوشته شده و بازنويسي پاياني توسط فلاح پور انجام گرفته است.
عوامل اصلي «نفربر» که تاکنون حضورشان قطعي شده عبارتند از کارگردان: اسماعیل فلاحی‌پور، تهیه‌کننده: مصطفی علمی‌پور، مدير تصويربرداري: هومن سلماسي، طراح گريم: هادي قالي خواه، طراح صحنه و لباس: کيوان ذوالفقاري، مدير توليد و برنامه ريز: محمد عفراوي، دستيار اول کارگردان: حبيب قلي زاده، مدير تدارکات: سعيد اژدر. مجری طرح: شرکت هورشید فیلم
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.