چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

در گفتگو با سینماپرس

رضا توکلی: کارگردانان و تهیه کنندگان با انتخاب مناسب بازیگر در اصل برای بیننده ارزش قائل می‌شوند

رضا توکلی*

سینماپرس: رضا توکلی بازیگر سریال«رهایی» گفت: کارگردانان و تهیه کنندگان با انتخاب مناسب بازیگر برای بیننده ارزش قائل می‌شوند.

رضا توکلی در گفتگو با سینماپرس گفت:  شناسایی و انتخاب بازیگر باید از نظرمخاطب شناسی و روانشناسی برای حضور در فیلم انجام شود که این مسئله در سریال «رهایی» انجام شده است. بازیگر می‌تواند با بازی مناسب در نقش خود تماشاگر را به دیدن قسمتهای بعدی هرفیلمی ترغیب کند.

کارگردان فیلم سینمایی « سگ های پوشالی» گفت:بسیاری از سریال هایی که تولید می‌شود به دلیل انتخاب نادرست بازیگر مخاطب خود را از دست میدهد. برخی از سریالها با انتخاب درست بازیگر بیننده را برای دیدن ادامه فیلم علاقه مند می‌کند. در بعضی از مواقع در سریال‌ها کسی جای خودش بازی نمی‌کند و با رابطه برای بازی در فیلم انتخاب می‌شوند. این مسئله  کیفیت فیلم را کاهش داده و باعث لطمه زدن به هنر و آن فیلم می‌شود.

وی در عین حال خاطرنشان ساخت: به دلیل مشکلات روزمره زندگی بعد از فیلم سینمایی «سگهای پوشالی» نتوانستم درسینما و تلویزیون حاضر شوم اما در سریال « رهایی» مسعود تکاور با نقش و گریم متفاوت حضور دارم.

وی در خصوص نقش «خسرو» در سریال رهایی افزود: خسرو شخصی است که در مسائل مالی و زد و بندهای جامعه غرق شده است و کمتر با خانواده همراه است که این مسئله باعث می‌شود مشکلات بزرگی برای خانواده و به خصوص پسر خانواده پیش بیاید.

وی ادامه داد: در سریال «رهایی» بازی متفاوتی دارم و از این بابت راضی هستم که در کنار مسعود تکاور کارگردان جوان و با ستعداد و خوش اخلاق سینما و تلویزون فعالیت میکنم.

لازم به ذکر است که  ۶۰ درصد از تصویر برداری این سریال که در شبکه دو سیما تولید می‌شود به پایان رسیده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.