سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

علی انصاریان پس از تجربه بازیگری تهیه‌کننده هم شد

مهر: علی انصاریان فوتبالیست سابق دو تیم پرسپولیس و استقلال با فیلم ویدیویی «کلاف» به دنیای بازیگری بازگشت و البته این بار تهیه‌کنندگی را هم تجربه کرده است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، علی انصاریان که پیش از این در سریال های «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان و «پژمان» به کارگردانی سروش صحت حضور داشت، این بار در نقش یک خلاف کار در فیلم ویدیویی «کلاف» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی حضور دارد.

انصاریان علاوه بر بازی در این فیلم ویدیویی تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشته و این حضور نشان می دهد که این فوتبالیست قدیمی کشورمان به دنبال تجربه های جدید در عرصه های مختلف سینما و تلویزیون ایران است. البته انصاریان تهیه کنندگی «کلاف» را با همکاری شهرام دانشپور برعهده دارد.

«کلاف» داستانی پلیسی- اجتماعی دارد که علی انصاریان در آن نقش یک جوان عاشق ورزش را بازی می کند. او با پیشنهاد انجام کارهای خلاف مواجه شده و برای کسب درآمد، دست به کارهای خلاف می زند.

محسن چاووشی خواننده پاپ کشورمان نیز ترانه ای را در این فیلم سینمایی اجرا کرده است.

در این فیلم ویدیویی بازیگرانی چون علی انصاریان، لیلا اوتادی، کیکاووس یاکیده، نیما راد، شیما نیک پور و علی انصاریان حضور دارند.

از دیگر عوامل «کلاف» می توان به نویسنده: علیرضا محمودی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح گریم و طراح صحنه: نوید فرح مرزی، مجری طرح: سپیده کامرانی، مدیر برنامه ریزی: شیرین خشایی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، مدیر تولید: مهدی ریحان صفت، مدیر تدارکات: علیرضا قدرتی، عکس: امید صالحی، حسام خلوصی اشاره کرد.

فیلم ویدیویی «کلاف» به کارگردانی شهرام شاه حسینی توسط موسسه رسانه های تصویری منتشر شده است. این فیلم در دومین جشنواره بین المللی فیلم یاس حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.