سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

آثاری از پریوش نظریه، پویا نبی، احسان محمدی و...

اسامی۶ فیلم کوتاه برای اکران در گروه «هنر و تجربه» اعلام شد

آرم هنر و تجربه*

سینماپرس: فیلم‌های کوتاه برای اکران های اول در گروه سینمایی «هنر و تجربه » معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، «شبی که زمین ایستاد» ساخته پویا نبی،«فردا» صبح ساخته  محمدنجاریان،«زنده به گور» ساخته حمیدرضا بابا بیگی و مبین هژبری، «پانچ» ساخته احسان شادمانی، «دیروز را بکش» ساخته احسان محمدی و «من و عروسکم» به کارگردانی پریوش نظریه فیلم‌های کوتاهی هستند که از سوی شورای سیاستگذاری گروه سینمایی هنر و تجربه برای اکران انتخاب شده‌اند.

«زنده به گور» داستان یعقوب جوانی است که با بیماری عجیبی مواجه است. او به ناگاه تمام علائم حیاتی اش را از دست می‌دهد. از همین رو وحشت شدیدی دارد که در طی این بیماری زنده به گورش کنند. در این فیلم ۳۰ دقیقه ای رضا بهبودی، امید روحانی و میکاییل شهرستانی و.. حضور دارند .

«شبی که زمین ایستاد » روایت   ۱۵  دقیقه پایانی زندگی  یک خانواده است . این فیلم ۱۰ دقیقه‌ای در بخش فیلم کوتاه جشنواره کن ،جشنواره  کیف ، جشنواره ازمیر و جشنواره فیلم پنهان نیویورک به نمایش درآمده است.

«فردا صبح» نگاهی است به زندگی ، به هر روزی که می گذرد . به فردا صبحی که «تقریباً بیشتر وقتا همین شکلیه...!» این فیلم ۲۱ دقیقه ای پیش از این در جشنواره های دانشجویی با استقبال وبرو شده است.

«من و عروسکم» ساخته پریوش نظریه درباره دختر بچه ای است که با مادر خود در روستا زندگی می کند .این دختر وابستگی زیادی به عروسک خود دارد واورا مانند بچه خود نگه داری می کند .او پدرش را در رویا می‌بیند.

«دیروز را بکش» ساخته احسان محمدی داستان پسر جوانی است که با قدرت فکری خود کارهایش را انجام می‌دهد وبه هرچه فکر کند اتفاق می‌افتد.

فیلم کوتاه «پانچ» داستان مرد کشتی کج کاری است که در طی مبارزه خود در ذهن خود با حریف صحبت می کند و پدرومادرش را در رویا می‌بیند.

 

نظرات

  • ابراهیم صافی ۱۳۹۳/۰۶/۱۳ - ۰۱:۱۷
    0 0
    من تمام این فیلمها رو دیدی خیلی عالی و زیبا هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.