جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

ساخت مجموعه انیمیشنی زندگی « شهید بروجردی» با اتمام پیش تولید دو ماه دیگر آغاز می‌شود

 شهید بروجردی

سینماپرس: محمد علی صفورا کارگردان انیمیشن گفت: در حال پیش تولید مجموعه انیمیشنی زندگی« شهید بروجردی» هستیم و با پایان پیش تولید، کار ساخت این مجموعه در ماه‌های آینده شروع می‌شود.

 محمد علی صفورا در گفتگو با سینماپرس گفت:پیش تولید مجموعه انیمیشنی « شهید بروجردی» با تکنیک موشن گرافیک شروع شده و انشاالله تا پایان سال ۱۳ قسمت آن برای پخش در شبکه های سراسری تولید خواهد شد.

وی  با اشاره به موضوع این مجموعه افزود: داستان فیلم به دو مرحله از زندگی شهید بروجردی به مبارزات قبل از انقلاب علیه رژیم شاه و در مرحله دوم  بعد ازانقلاب به حضور این شهید در کردستان می‌پردازد. 

صفورا ادامه داد: مجموعه عروسکی زندگی شهید بروجردی در ۲۶ قسمت  و هر یک در ۱۵دقیقه ساخته می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: به دلیل اینکه کار مستند گونه خواهد بود در تلاش هستیم که با تحقیق جامع تر بر زندگی شهید بروجردی بتوانیم زندگی سردار شهید بروجردی را به خوبی به تصویر بکشیم.

وی یادآور شد: سعی شده از بهترین طراحان  و از بهترین امکانات استفاده شود تا ادای دین خود را بطور کامل نسبت به شهیدان جنگ و شهید بروجردی و خانواده شهدا انجام دهم.

صفورا در پایان خاطر نشان کرد: از بهترین گوینده ها برای دوبله این مجموعه استفاده خواهد شد تا از طریق صدا جذابیت کار بهتر به نمایش درآید. 

شهید بروجردی در دوران فعالیت های خود قبل از انقلاب با تشکیل گروه توحیدی صف فعالیتهای عقیدتی و نظامی خود را انجام میداد و به عنوان مسئول مستقیم محافظت از امام خمینی انتخاب شده بود. وی بعد از انقلاب در کردستان زندگی خود را وقف مردم می‌کند و در سال ۶۱ به شهادت می‌رسد.

از جمله عوامل این مجموعه میتوان به تهیه کننده: انجمن هنرهای تجسمی و انقلاب و دفاع مقدس، نویسنده : زهرا افشار، به کارگردانی مشترک: محمد علی صفورا و فرهاد علیزاده، طراح فضا و کاراکتر : مهدی حمیدی و طراح رنگ : مریم طباطبایی اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.