دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

حسین تبریزی در گفتگو با سینماپرس:

سکانس های باقی مانده «مدعی» زمستان جلوی دوربین می رود/ سریال«کیفر» هفته دفاع مقدس پخش می‌شود

حسین تبریزی کارگردان  در پشت صحنه سریال «بوی باران»

سینماپرس: حسین تبریزی کارگردان سینما صبح امروز از گرفتن سکانس های باقی مانده فیلم سینمایی «مدعی» در فصل زمستان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «مدعی» نیز گفت: برای ساخت این فیلم منتظر فصل زمستان هستیم تا بتوانیم حدود ۱۰ تا ۱۲ جلسه پایانی این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر جلوی دوربین ببریم.

این گزارش حاکیست، فیلم سینمایی «مدعی» به تهیه‌کنندگی سید مسعود اطیابی و با بازی پژمان بازغی ، نگار فروزنده، تیرداد کیانی، نیلوفر شهیدی و ...بخش هایی از مراحل تولید خود را سپری کرده است و یک اثر حادثه ای- اجتماعی است که قصه آن درباره انسان و رویایی اش با اعمال و وجدان است.

وی در مورد آخرین اخبار از سریال «کیفر» نیز اظهار داشت: تمام مراحل فنی این سریال انجام شده است اما به دلیل اینکه این سریال قرار بود در  لیالی قدر ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود و برخی مسائل فنی به دلیل کمبود زمان، شتابزده انجام شد، یکبار دیگر مراحل فنی این سریال مورد بازبینی قرار می گیرد.

تبریزی در مورد مراحل فنی این سریال گفت: مهران ملکوتی ، تدوین و امیر کرامتی ساخت موسیقی این سریال را بر عهده داشتند.

وی در مورد زمان پخش این سریال نیز گفت: طبق مذاکرات انجام شده قرار است این سریال در هفته دفاع مقدس به روی آنتن برود.

بنابر این گزارش، سریال «کیفر» در ۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای به روایت زندگی دو دوست می پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی در دو سوی ترازوی عدالت مجبور به انتخاب می‌شوند و هر یک به دنبال گذشته خود می‌گردد. در حقیقت این مینی سریال کنکاشی است در سبک زندگی  دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ورند و با تدبیر و همدلی و آمیزه‌های دینی بر آن فائق می‌آیند اما... .

فیلمنامه این مینی سریال را حسین تبریزی و عباس مرادیان نوشته‌اند و از دیگر عوامل «کیفر» نیز می‌توان به رضا شیخی به عنوان مدیر تصویربرداری، وحید سلطانی به عنوان مدیر صدا، داوود شیرعلی مجری طرح، محمدرضا قومی‌طراح گریم و بهاره امینی طراح صحنه و لباس اشاره کرد.

کامبیز دیرباز، فریبا متخصص، محمدرضا شریف زاده، فریبا کوثری، فریبا طالبی، شیما محمدی، سیروس همتی، داوود شیرعلی، تیرداد کیایی، امیر دژاکام، اتابک نادری، محسن افشانی، سعید آقا خانی و علی سلیمانی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

حسین تبریزی متولد ۱۳۴۹ است. او ۴۰ عنوان کار را در کارنامه هنری خویش دارد و از سال ۷۰ به صورت حرفه ای وارد سینما شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.