یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

ضرغامی: برنامه‌ای برای بعد از صداوسیما ندارم

عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیما*

فارس: رئیس سازمان صداوسیما گفت: کار در حوزه صداوسیما به قدری مهم و حساس است که تا لحظه آخر باید متوجه آن بود و هنوز برای بعد از حضور در صداوسیما برنامه‌ریزی نکرده‌ام.

 

«سید عزت الله ضرغامی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره سمت و مسئولیت بعدی خود پس از اتمام دوره ریاستش بر سازمان صداوسیما گفت: من مهم‌ترین رسالت خود را در این می‌بینم که از تمام ثانیه ها و دقایق دوره مدیریتی که در آن قرار داریم نهایت استفاده را بکنم و معتقدم آن قدر کار در این دوره می‌توان انجام داد که دیگر به هیچ چیز دیگری بعد از این دوره نباید فکر کرد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که من به هیچ چیز فکر نمی‌کنم و برنامه‌ریزی ندارم تا روز آخر. معتقدم که جایگاهی که رسانه ملی دارد و تاثیرگذاری که شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دارند، با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و به همین دلیل همه دنبال آن هستند و می‌خواهند بدانند که چه کسی می‌آید و چه کسی می‌رود و از ۴ سال قبل برای این سمت گمانه‌زنی می‌کنند. تنها دلیلش همین اهمیتی است که گفتم. بخصوص در این سالهای پر فراز و نشیب کشور و بخصوص در دوره انتخابات و مسائل مهم سیاسی، فرهنگی کشور. جایگاه رسانه ملی در  سال‌های اخیر در سطح جهانی مشخص است و به همین دلیل فکر می‌کنم این حوزه به قدری اهمیت دارد و کار در آن حساس و دشوار است که تا دقیقه آخر نمی‌توان به موضوع دیگری فکر کرد.

وی درباره شیرین‌ترین اتفاقی که دوره مدیریتش روی داده نیز گفت: باید روی این موضوع فکر کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.