سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

نقش‌آفرینان دور جدید اکران سینماها را بشناسید

ایسنا: با شروع اکران ۴ فیلم جدید در سینماها، پرده نقره‌ایی شاهد حضور بازیگران جدیدی خواهد بود که از میان آنها شقایق فراهانی دو فیلم را روی پرده خواهد داشت.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فراهانی در دو فیلم «خواب زده‌ها» و «خانوم» به ایفای نقش پرداخته که در یکی نقشی کمدی و در دیگری نقش یک زن فداکار را بازی کرده است.

حامد بهداد که فروردین ماه «زندگی جای دیگریست» را در حال اکران داشت با «آرایش غلیظ» دوباره روی پرده می‌آید، فیلمی که در آن نقشی محوری را بازی کرده است.

طناز طباطبایی که تا چندی پیش «شاهگوش» را در شبکه نمایش خانگی داشت، دیگر بازیگر این فیلم است.

1410774310794_10.jpg

از دیگر بازیگران «آرایش غلیظ» می‌توان به حبیب رضایی، هومن برق‌نورد، جمال اجلالی و علی عمرانی اشاره کرد که در این میان حضور عمرانی پس از سالها در سینما و ایفای نقشی متفاوت به نام برقی قابل توجه است.

در فیلم سه اپیزودی «خانوم» هم سه زن نقش‌های اصلی را دارند که علاوه بر فراهانی، اندیشه فولادوند و فهیمه رحیم‌نیا این نقش‌ها را بازی می کنند و در مقابل آنها امین حیایی در نقشی خاص مقابل دوربین رفته و سیامک انصاری و اشکان خطیبی دیگر بازیگران هستند.

بهزاد فراهانی هم پس از سالها نقش کوتاهی را در این فیلم بازی کرده تا جمع پدر، مادر(رحیم نیا) و دختر(فراهانی) کامل شود.

در «آتش بس۲» بهرام رادان و میترا حجار نقش زوج اصلی را بازی می کنند.

رادان که این روزها تصویرش در حراج تابستانی یک برند لباس به چشم می خورد، بعد از «پل چوبی» فیلمی را روی پرده نداشته و حجار هم که بازی متفاوتی را در این فیلم دارد چندی پیش «خط ویژه» را روی اکران داشت.

«آتش بس۲» اولین تجربه سینمایی پژمان جمشیدی است که در آن نقش یک جوان بذله گو را بازی کرده است.

آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، دانیال عبادی، الناز فیروزآذر و فلور نظری دیگر بازیگران این فیلم هستند و نکته جالب جابه جایی این فیلم با «آذر شهدخت پرویز و دیگران» است که در هردوی آنها گوهر خیراندیش حضور دارد.

مهرانه مهین ترابی بازیگری که در سریال‌های «همسران» و «خانه سبز» بسیار مطرح شد، بعد از فیلم «پاتو زمین نذار» در سال ۸۷ فیلمی را روی اکران نداشته است.

«خواب زده‌ها» هم پای اکبر عبدی را که نوروز «معراجی ها» را روی پرده داشت دوباره به پرده سینماها باز کرده است.

فرهاد اصلانی هم که سال گذشته «به خاطر پونه» را روی اکران داشت با این فیلم جیرانی دوباره روی پرده می آید.

ساره بیات، صابر ابر، ملیکا شریفی‌نیا و شهربانو موسوی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.