چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

واکنش محسن تنابنده به ساخته نشدن «پایتخت ۴»

پایتخت 3

ریتم زندگی: صحبت های سیروس مقدم باعث شد محسن تنابنده در صفحه اینستگرامش نسبت به ساخته نشدن «پایتخت ۴» واکنش نشان بدهد.

این بازیگر در اینستاگرامش نوشت: ماجرای ساخت قسمت چهارم سریال پایتخت این روزها بحث های زیادی را به دنبال داشته است. هفته گذشته سیروس مقدم در مصاحبه ای صراحتا از منتفی شدن ساخت قسمت چهارم پایتخت خبر داد. اما مقدم امروز در مصاحبه تازه ای درباره عیادتش از رهبر انقلاب صحبت کرد و از تمجید از سریال پایتخت خبر داد. سیروس مقدم در گفت و گو با فارس گفت: خیلی خوشحال شدم که ایشان را سالم و سلامت دیدم و روی گشاده ایشان برای ما قوت قلب بود.

واکنش محسن تنابنده نسبت به توقیف سریال پایتخت

 

وی در ادامه گفت: ایشان در این دیدار از یکی از سریال‌هایی که خیلی تعریف کردند و بنده استفاده کردم، همین سریال پایتخت بود. اول اینکه بنده را که شناختند و برایم جای خوشحالی زیادی دارد و تعریف کردند و گفتند سریال‌های شما را پیگیر هستم که سریال‌های بسیار ایرانی است و به فرهنگ ما مردم و زندگی ایرانی بسیار نزدیک است.

مقدم اظهارداشت: من هم از ایشان پرسیدم که کدام سریال‌هایم را می‌فرمایند و ایشان گفتند که پایتخت‌ها را پیگیری کرده‌ام و روابط سالم بین خانواده‌های ایرانی و شئونات یک خانواده ایرانی در این سریال‌ها رعایت شده است. به مسئولان صداوسیما هم گفته‌ام که این سریال‌ها الگوی خوبی برای سریال سازی است. از مردمی بودن سریال هم تعریف کردند که من خیلی خوشحال شدم.

وی در ادامه درباره ساخت سری چهارم پایتخت نیز توضیح داد: قطعا سری چهارم این مجموعه ساخته نمی‌شود ولی در صحبت‌هایی که با آقای دارابی معاون سیما و آقای فرجی مدیر شبکه یک داشته‌ایم، قرار است سریال نوروزی این شبکه را کارگردانی کنم. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست. فقط آقای تنابنده به همراه یک تیم مشغول نگارش فیلمنامه هستند و قرار است سریالی در اشل پایتخت اما متفاوت از آن داشته باشیم.

صحبت های سیروس مقدم باعث شد محسن تنابنده (بازیگر و نویسنده پایتخت) در صفحه اینستگرامش ضمن نقل این صحبت ها بنویسد: به خدا من اصراری به ادامه پایتخت ندارم اما این خیلی عجیبه که بلندترین مقام سیاسی ممکت موافق پایتخته؛ ولی یه عده مانع میشن..جل‌الخالق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.