پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

در گفتگو با سینماپرس

سعدی: «آرایش غلیظ» در مقایسه با استانداردهای سینمای ایران فیلم پرخرجی بوده است/ به استقبال مردم امیدوارم

آرایش غلیظ*

سینماپرس: سعید سعدی تهیه کننده فیلم آرایش غلیظ همزمان با اکران این فیلم در سینماها گفت: این فیلم تعدد بالای لوکیشن داشت و نسبتا پربازیگر بود؛ به همین خاطر هزینه تولیدش نیز بالا بود و در مقایسه با استاندارها ی سینمای ایران فیلم پرخرجی به حساب می آید.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این پروژه با همه مشکلاتش به همت آقای نعمت الله و همکاری عوامل در کمترین زمان مراحل فیلمبرداری فیلم سپری شد و خوشبختانه نتیجه کار نیز فیلمی متفاوت و آبرومند شد. 

سعدی درباره میزان رضایتش از زمان اکران فیلم گفت:  اواخر تابستان فصل خوبی برای اکران است و با توجه به گذشت ایام ماه رمضان و جام جهانی فوتبال و اینکه هنوز تا بازگشایی رسمی دانشگاه ها مدتی باقی مانده، زمان اکران را مناسب می دانم.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که نسبت به آقای نعمت الله داشتم مدت ها بود دوست داشتم با ایشان همکاری کنم. ابتدا ایشان طرح را تعریف کرد که بنظرم بسیار بکر و جذاب رسید و سپس با همکاری آقای مقدم دوست این طرح را تبدیل به فیلمنامه کردند.

سعدی درباره همکاریش با نعمت الله نیز گفت: همکاری با آقای نعمت الله برای من لذت بخش بود. در کار قبلی ایشان هم قرار بود با هم همکاری داشته باشیم اما بخاطر مهیا نشدن شرایط مالی ما این اتفاق میسر نشد و بسیار خوشحالم توانستم تهیه کنندگی فیلم «آرایش غلیظ» را بر عهده بگیرم.

تهیه کننده سینمای کشورمان درباره فیلم «آرایش غلیظ» گفت: شخصاً فیلم را دوست دارم چراکه به شکل غیر مستقیم به مفهوم خیر و شر می پردازد. این فیلم در جشنواره انقلاب اسلامی نیز به عنوان بهترین فیلم دینی انتخاب شد.

وی در پایان درباره پیش بینی اش از استقبال مردم از فیلم گفت: با توجه به بازخوردهای خوبی که زمان جشنواره از مردم و منتقدان دیدم منتظر استقبال خوب مردم هستیم. سعی مان بر این بوده که فیلم از تبلیغات مناسب برخوردار شود و با اطلاع رسانی کامل به مخاطب اکران شود. پخش تیزرها نیز به زودی از تلویزیون آغاز خواهد شد و در کل به فروش خوب فیلم امیدواریم.  

براساس این گزارش اولین اکران «آرایش غلیظ» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بود. نعمت الله برای این فیلم جایزۀ ویژۀ هیئت داوران جشنواره سی و دوم فیلم فجر را دریافت کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی بار قاچاق ترقه و فشفشه‌های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را بالا می‌کشد و از طریق دختری که دوستش دارد تلاش می‌کند آن‌ها را بفروشد.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، هومن برق‌نورد و علی عمرانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

عوامل تولید فیلم عبارتند از: کارگردان: حمید نعمت الله/ تهیه کنندگان: سعید سعدی، سعید ملکان/ نویسندگان: حمید نعمت الله، هادی مقدم دوست/ مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده/  طراح صحنه و لباس: محمد رضا شجاعی/ صدابردار: غلامرضا اختری تهرانی/ طراح گریم: سعید ملکان/ گروه بدلکاری: گروه 13/عکاس: امیرحسین شجاعی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.