شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

حضور متفاوت مصطفی زمانی در جدیدترین اثر حسن فتحی

مصطفی زمانی در نشست فیلم من همسرش هستم در سی امین جشنواره فیلم فجر

فارس: مصطفی زمانی بازیگر سینمای ایران از حضور خود در دو نقش متفاوت در فیلم سینمایی «جامه دران» ساخته حمیدرضا قطبی و همچنین بازی در یک مجموعه نمایش خانگی که کارگردانی آن را حسن فتحی بر عهده دارد خبر داد.

مصطفی زمانی بازیگر سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فعالیت‌های اخیر این روزهای خود عنوان کرد: تنها اثر سینمایی که امسال کار کردم فیلم «جامه‌دران»‌ به کارگردانی حمیدرضا قطبی است که این فیلم در ۳ اپیزود ساخته شده است.

وی درباره ایفای نقش خود در فیلم «جامه‌دران»‌ توضیح داد: جامه‌دران یک فیلم ۳ اپیزودی است که به زندگی یک خانواده طی دهه ۳۰ و ۴۰ تا دهه ۹۰ برمی‌گردد که من در این فیلم نقش یک پدر در دهه ۴۰ و پسر دهه امروز را بازی می‌کنم که یک نقش متفاوت به شمار می‌آید.

بازیگر نقش یوسف پیامبر (ع) در ادامه از حضور خود در یک سریال خانگی به کارگردانی حسن فتحی خبر داد و افزود: منتظر آغاز فیلمبرداری این مجموعه نمایش خانگی که کارگردانی آن را حسن فتحی بر عهده دارد هستم.

زمانی افزود: این سریال به امید خدا طی یک ماه آینده به کارگردانی حسن فتحی کلید خواهد خورد.

بنابر این گزارش مصطفی زمانی بازیگر خوش‌آتیه سینمای ایران پس از اولین حضور خود در سریال یوسف پیامبر (ع) در نقش‌های متفاوتی در سینما از جمله فیلم‌های «من همسرش هستم»، «خط ویژه»،‌«ملکه»‌، «جیب‌بر خیابان جنوبی»و ... به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.