یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

در مجموعه مستند «پشت خاکریز»

خاطرات اکبر عبدی و ده‌نمکی از «اخراجی‌ها» فرداشب روی آنتن می‌رود

نمایی از فیلم سینمایی اخراجی های 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی

سینماپرس: مجموعه "پشت خاکریز" که با نگاهی به پشت صحنه و خاطرات تولید برترین آثار دفاع مقدس در شبکه مستند تولید شده دوشنبه، ۳۱ شهریور ساعت ۲۳ سراغ پشت صحنه و مراحل ساخت "اخراجی‌ها ۱" می‌رود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه مستند «پشت خاکریز» که با نگاهی به پشت صحنه و خاطرات تولید برترین مجموعه های دفاع مقدس در شبکه مستند تولید شده است در قسمت سوم که دوشنبه ، ۳۱ شهریور ماه ، ساعت ۲۳ روی آنتن می رود به سراغ پشت صحنه و مراحل ساخت «اخراجی ها ۱» می رود.

محمد هوشمند تهیه کننده «پشت خاکریز» ضمن اعلام این خبر افزود: « پشت خاکریز» به سراغ ده مجموعه ماندگار دفاع مقدس سیما می رود تا طی گفتگو با بازیگران و عوامل سازنده و همچنین پخش تصاویری از پشت صحنه این مجموعه ها، خاطرات آن ها را زنده  کند. در این قسمت نیز مراحل ساخت سریال « اخراجی ها » که در پنج قسمت بر مبنای فیلم سینمایی اخراجی ها روی آنتن رفت، به تصویر کشیده می شود و مسعود ده نمکی کارگردان و اکبر عبدی، علیرضا اوسیوند، جواد هاشمی و نگار فروزنده  بازیگران « اخراجی ها » از خاطرات تولید این مجموعه خواهند گفت.

 گفتنی است « اخراجی ها » محصول ۱۳۸۶ است و درباره مجید از اراذل جنوب تهران است که در سال های جنگ عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می‌شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می‌داند. مجید تصمیم می‌گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند و...

«پشت خاکریز» در ده قسمت ۶۰ دقیقه ای هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود و  به  سریال های رقص پرواز ، خاک سرخ، شوق پرواز، شب هزار و یکم ، قفسی برای پرواز، اخراجی ها ۱، نابرده رنج، لیلی با من است ، خوش رکاب و سفر به چزابه خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.