یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

رضا یزدانی سرود کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی را خواند

اجرای موسیقی توسط رضا یزدانی درمراسم معرفی سفیر جدید مهرآفرین

مهر: رضا یزدانی خواننده کشورمان از خواندن سرود کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون خبر داد و آرزو کرد امسال مدال‌های رنگین و رتبه خوبی از این رقابت‌ها کسب کند.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تیتراژ سریال «جاده چالوس» ساخته احمد معظمی که چندی پیش آن را خوانده است، گفت: ترانه «جاده چالوس» برای تیتراژ این اثر خوانده شد و ضبط و تولید این کار چندی پیش به پایان رسید.

وی بیان جزییات چگونگی این ترانه را به زمان پخش سریال موکول کرد و ادامه داد: علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی این کار نیز از خود من بود که برای این منظور حدود یک هفته ضبط و تولید آن به طول انجامید.

این خواننده با اشاره به اینکه تنظیم ترانه «جاده چالوس» بر عهده محمد خرمی‌نژاد بود، عنوان کرد: این اثر بیشتر به ترانه «شمال» من نزدیک است و حتی از چند بیت آن هم استفاده شده است.

یزداتی در ادامه به اثر دیگر خود که به تازگی خوانده است اشاره کرد و گفت: جدیدترین کارم خوانندگی برای سرود تیم ایران که به بازی‌های آسیایی اینچئون رفته، بوده است. این ترانه را حدود دو هفته پیش خواندم که تنظیم و آهنگسازی آن بر عهده محمدرضا چراغعلی بود و ترانه هم از مهدی ایوبی بوده و فکر می‌کنم زمان پخش بازی‌ها به پخش برسد.

وی با اشاره به بخش‌هایی از این ترانه یادآور شد: «از این پرچم، جهان آغاز میشه/ از این پرچم که اشکات و پوشونده

چه حالی داری حالا که یه ملت/ سرود ملیشو همرات خونده»

این خواننده راک کشور با اشاره به مسابقات آسیایی عنوان کرد: این سرود برای ورزشکاران گروه‌های مختلف ورزشی سروده شده است و ان‌شاء الله اولین مدال را که ایران بگیرد زمانیکه پرچم کشور ما بالا برود این سرود هم به پخش خواهد رسید.

یزدانی در پایان با آرزوی موفقیت برای ایران در بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم تیم ما مدال‌های رنگین بیاورد، دفعه پیش تیم ما مقام چهارم را کسب کرد امیدوارم این بار هم همین رتبه و یا حتی بهتر از آن را کسب کند.

این خواننده کشور این روزها مشغول اجرای کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف ایران است. وی اول مهر کرمان و در ادامه این ماه در ساری و گرگان هم به صحنه خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.