یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

در گفتگو با سینما پرس مطرح شد

انتقاد شدید یک بازیگر از رفتار غیرحرفه ای عوامل«کیف پول»

ساقی زینتی

سینما پرس:ساقی زینتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی از رفتار غیر حرفه ای تهیه کننده و عوامل تله فیلم«کیف پول» در قبال خود به شدت انتقاد کرد

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما پرس گفت: من برای بازی در فیلم«کیف پول» به مشهد رفتم و در هتل مستقر شدم. محل اسکان گروه فیلمبرداری، تهیه کننده و کارگردان هم مدرسه ای در خیابان «کاج ۷۳» مشهد بود. طبق معمول هر روز منتظر خبر کارگردان برای حضور در سر صحنه بودم اما خبری نشد و به ناچار خودم برای حضور در سکانس راهی محل فیلمبرداری شدم ولی دیدم کسی از عوامل درآنجا حضور نداشت.

وی ادامه داد: تهیه کننده این فیلم در زمان فیلمبرداری به دنبال اسپانسر بود اما نتوانست حامی مالی پیدا کند؛ من هم با اطلاع از این موضوع به مدرسه محل اقامت عوامل رفتم و متوجه شدم که متأسفانه شبانه بدون اینکه به من اطلاع دهند مشهد را ترک کرده اند!

وی یادآور شد: هرفیلمسازی که می‌خواهد اثری را تولید کند باید در مرحله اول به فکر سرمایه ساخت آن باشد نه اینکه تصویربرداری فیلم را شروع کند و بعد به دنبال سرمایه گذار بگردد. واقعأ چرا باید به چنین کارگردانان و تهیه کنندگانی اجازه دهند که با آبرو و اعتبار هنرمندان اینگونه بازی کنند.

بازیگر سریال « ستایش» در ادامه گفت: از این پس حتما باید برای حضور در یک فیلم درصدی از دستمزد را گرفت بعد در در آن فیلم حاضر شد؛ من به عشق امام رضا به مشهد رفتم ولی با چشم گریان به تهران بازگشتم.

زینتی بیان کرد: از طرف تهیه کننده با بنده تماس گرفته شد و گفتنند که اقامت در هتل لغو شده و هزینه اقامت را خودتان پرداخت کنید تا بعد این هزینه به حساب شما واریز شود؛ اما با گذشت ۳ هفته نه تهیه کننده و نه کارگردان حتی جواب تماس های بنده را نمی‌دهند.

وی  با اشاره به فعالیت های خود گفت: در حال حاضر سریال جاده چالوس به کارگردانی احمد معظمی مشغول هستم  و انشاالله در یک سریال مناسبتی برای ماه محرم به کارگردانی علی علوی نیز حضور خواهم داشت.

وی در پایان گفت: با رضا توکلی و میر طاهر مظلومی نیز در خصوص حضور در این تله فیلم صحبت کردم و انها نیز گفتند از طرف تهیه کننده این فیلم با آنها تماس گرفته شده و صحبت های  اولیه صورت گرفته است اما دیگر تماسی از سوی این تهیه کننده با آنها برای حضور دراین تله فیلم انجام نشده است.

از جمله فعالیت های زینتی می‌توان به: سرخی سیب کال« ۱۳۸۴»، ماه شب چهارده« ۱۳۸۵»، گلوله «۱۳۸۹»، اشیاء از آنچه میبینید به شما نزدیک ترند«۱۳۹۱» و انارهای نارس« ۱۳۹۲» ،پس از باران، ستایش و.... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.