دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

مهدی مظلومی در گفتگو با سینماپرس:

تصویربرداری سریال «سیگنال موجود است» به پایان رسید/ حضور رضا عطاران در «ماموریت تهران» قطعی شده است

مهدی مظلومی

سینماپرس: مهدی مظلومی کارگردان سینما و تلویزیون پیرامون تازه ترین سریال خود با عنوان«سیگنال موجود است» گفت: «به تازگی فیلمبرداری این مجموعه به پایان رسیده و چند روزی است مونتاژ آن شروع شده اما تاریخ پخش آن از تلویزیون هنوز قطعی نشده است.»

مظلومی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «هفته آینده تاریخ دقیق پخش سریال مشخص می شود که قرار است در مهرماه و یا بعد از ایام محرم از شبکه سوم سیما پخش شود.»

مظلومی در مورد فیلم سینمایی «ماموریت تهران» نیز بیان داشت: «این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد فیلم را در ۲۵ مهرماه کلید خواهیم زد.»

وی در مورد بازیگران این فیلم افزود: «حضور رضا عطاران و لیلا اوتادی در فیلم قطعی شده و با دیگر بازیگران در حال مذاکره هستیم.»

ماهیت اصلی سریال «سیگنال موجود است» درباره موسیقی و خوانندگی زیر زمینی است . روایت قصه ی جوانی بنام پرهام که آرزویش خواننده شدن است آرزویی که برای تحققش خانواده اش او راه همراهی نمیکنند. در ادامه داستان پرهام در هیچ یک از سبک های موسیقی موفقیتی بدست نمی آورد و سرانجام به تشویق دوستانش تصمیم میگیرد به خارج از کشور سفر کند . داستان و طرح اصلی این سریال را علی مسعودی نوشته شده است. امیر برادران و اکبر روح در ادامه نگارش آن به گروه نویسندگان سریال سیگنال موجود است پیوسته است .

این سریال که تهیه کننده آن مسعود فرخنده‌ طینت است در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ایی  برای پخش در  شبکه سه تولید شده است.

بازیگران: رضا نامی، امید روحانی، سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی و … سیامک انصاری نقش صبور را برعهده دارد که مدیر یک شبکه تلویزیونی در خارج از کشور است. مرضیه صدرایی نقش همسر او را بازی می‌کند و آناهیتا همتی بازی در نقش دختر صبور را برعهده دارد. رضا نامی نقش پرهام را برعهده دارد و حامد وکیلی نقش پدر این جوان را بازی می‌کند. لاله صبوری در نقش سوسن مادر پروین ظاهر می‌شود و امید روحانی دایی پرهام و مهران غفوریان دوست پرهام است.

سایر عوامل عبارتند از:

مدیر تصویربرداری:محمد کاظمی/مدیر صدابرداری:سیامک نیازی/طراح صحنه و لباس:فروزان جلیلی فر/مدیر تولید:ناصر هادیان فر/مدیر تدارکات:مرتضی کریمی/مجری طرح:داریوش سهرابی/دستیار کارگردان و برنامه ریز:کیوان جمالی و….

بر اساس این گزارش مظلومی در مورد سریال «زندگی به شرط خنده» که مدتی است در حال بازپخش از تلویزیون است نیز بیان داشت: «فکر می کنم تلویزیون سریالی به خصوص در حوزه طنز برای پخش ندارد که به آرشیو روی آورده است.»

وی افزود: «مدتی است ساخت برنامه های طنز تلویزیون کم شده و دقیقا به همین دلیل است که سریال های آرشیوی را پخش می کنند تا جبران پخش برنامه های مفرح مخاطب پسند را کرده باشند.»

مظلومی اظهار داشت: «سریال «زندگی به شرط خنده» در زمان خود با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد و شاید یکی از دلایل پخش مجدد آن درخواست مردمی باشد.»

وی در پایان افزود: «این سریال با توجه به ژانر کمیکی که دارد، از بازیگران طنازی هم سود برده است و گروه بازیگران و نویسندگان می تواند در جذب دوباره مخاطب کمک شایانی به تلویزیون کند.»

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.