شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹

اعتراض یک بازیگر امریکایی به عریان‌گرایی در سینما

جان کیوزاک: هالیوود یک خانه فساد است/ بازیگران زن امریکایی در سی سالگی بازنشسته می‌شوند

جان کیوزاک

سینماپرس: جان کیوزاک بازیگر امریکایی نسبت به عریان‌گرایی در هالیوود و این که این مرکز سینمایی عملا به خانه فساد تبدیل شده است هشدار داد.

به گزارش سایت سینمابلند جان کیوزاک که فیلم های زیادی در ژانرهای معمایی و اکشن بازی کرده و عمده آنها قابل دیدن برای همه رده های سنی هستند گفت: بازیگران مرد در هالیوود تا 60 سالگی هم قابل استفاده هستند اما زنان به دلیل توجه جنسی هالیوود نسبت به آنها زود از صحنه خارج می شوند و اغلب بازیگران زن هالیوودی در سی سالگی بازنشسته می شوند.

وی با اشاره به تقدس نهاد خانواده گفت: عریان گرایی در هالیوود از گذشته بوده اما در سالهای اخیر بر دختران کم سن و سال تمرکز پیدا کرده و برای همین غیر از استثنائاتی در زمینه بازیگری که هنرمند هستند بقیه بازیگران زن هالیوود فقط به دلایل جنسی و جذابیت زنانه وارد فیلم ها می شوند و برای همین در سی سالگی از آنها خداحافظی می شود.

کیوزاک که در اغلب بازی هایش در فیلم ها نقش پدری خانواده دوست را دارد و فیلم های 2012 و تعقیب از آن جمله اند نسبت به بهداشت روانی کودکان و نوجوانانی که صحنه های مستهجن این فیلم ها را تماشا می کنند هشدار داد و رده بندی سنی فیلم ها را غیر منطقی و فقط ملعبه ای در دست تهیه کنندگان آنها عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.