دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

قابل توجه آثار نمایشی فروردین ۸۸ تا مهر ۹۳

فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم منتشر شد

جشنواره فیلم های تلویزیونی جام جم

سینماپرس: معاونت سیما در راستای مرور بر عملکرد شبکه‌های تلویزیونی در موضوعات و ساختارهای گوناگون، شناخت و تقویت استعدادها و توان حرفه‌ای برنامه‌سازان و تجلیل از هنرمندان کوشا، خلاق، پویا و متعهد در این زمینه و در پی برگزاری موفق سه دوره پیشین جشنواره بین المللی جام جم، چهارمین دوره این رویداد فرهنگی هنری رسانه ملی را برگزار می‌کند.

به گزارش سینماپرس، این دوره از جشنواره در هفت بخش، متشکل از بخش مجموعه‌های نمایشی با موضوع سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و خانواده و با محوریت سلامت، جمعیت، محیط زیست و اقتصاد مقاومتی، بخش فیلم‌های تلویزیونی با موضوع آزاد، بخش گفتگو محور با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی و خانواده و با محوریت سلامت، جمعیت، محیط زیست و اقتصاد مقاومتی، بخش ترکیبی با موضوع آزاد، بخش بین الملل با موضوع مقاومت و بیداری اسلامی، ضد صهیونیستی و استکبار ستیزی و وحدت اسلامی، بخش ویژه با موضوع فرهنگ شامل (کتابخوانی/ علوم انسانی/ زبان و ادب فارسی)، مدیریت جهادی،  بیداری اسلامی و آخرین بخش این جشنواره بخش مردمی با موضوع سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و خانواده و با محوریت سلامت ، جمعیت ، محیط زیست و اقتصاد مقاومتی است. 

بر اساس فراخوان منتشر شده، در بخش مجموعه‌های نمایشی آثاری می‌توانند در این جشنواره به رقابت بپردازند که در بازه زمانی اول فروردین ۸۸ تا سی‌ام مهر ۹۳ از یکی از شبکه‌های سیما پخش شده باشند.

همچنین آثار بخش ترکیبی و گفتگو محور بایستی در بازه زمانی اول فروردین ۹۰ تا ۳۰ آبان ۹۳ پخش شده باشد. در همین زمینه و در بخش فیلم‌های تلویزیونی بازه زمانی  اول مهر ۹۲ تا اول مهر ۹۳ و در بخش بین الملل بازه زمانی اول آذر ۸۹ تا ۳۰ آبان ۹۳، در بخش مردمی بازه زمانی اول مهر ۹۰ تا ۳۰ آبان ۹۳ و در بخش ویژه بازه زمانی متناسب با بازه زمانی ساختارهای بخش رقابتی جشنواره برای پخش در یکی از شبکه‌های سیما در نظر گرفته شده است.

همچنین متقاضیان بایستی آثار خود را تا پایان وقت اداری اول آبان ماه سال جاری به صورت لوح فشرده (DVD) به دبیرخانه هر بخش که نشانی آن در سایت جشنواره به نشانی www.sarvesima.ir آمده است ارسال کنند.

 

چهارمین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم چهارشنبه ۱۷ دی ماه جاری آغاز می‌شود و ۲۸ دی ماه به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.