چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

«کن اوکیف»کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکا :

رژیم صهیونیستی می‌خواهد امپراطور جهان باشد/ هالیوود مهمترین ابزار برای تفرقه افکنی میان ملت هاست

کن اوکیف سرباز نیروی دریایی آمریکا

سینماپرس: «کن اوکیف» کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکا گفت: بطور مثال فیلم ضد ایرانی"آرگو" که در آن ایرانیان را بد نشان داده اند، همگی می دانیم که این فیلم دروغ است ولی هالیوود با آگاهی این دروغ ها را می سازد و مردم را از یکدیگر جدا می کند. قطعا باید گفت که اسراییلی ها نیز در این زمینه برای رسیدن به اهداف نژاد پرستانه خود از هالیوود استفاده می کنند.

به گزارش سینماپرس، کن اوکیف" فعال حقوق بشر و کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکا که هم اکنون تبعیت شهروندی آمریکایی خود را به شهروندی ایرلندی-فلسطینی تغییر داده است  و در حال حاضر میهمان کنفرانس افق نو است گفت: همیشه برای کنترل توده های جمعیت از تفرقه افکنی میان آنها استفاده شده است، مردم بطور طبیعی در کنار یکدیگر زندگی و همکاری می کنند و هیچگاه یکدیگر را نمی کشند چراکه همه مردم از مذهب و فلسفه خود پیروی می کنند. ولی در دنیای کنونی افراط گرایان با منابع نامحدود پول خود مردم را به بازی گرفته اند، هالیوود یکی از مهمترین ابزار برای تفرقه افکنی میان مردم است.

وی ادامه داد: بطور مثال فیلم ضد ایرانی"آرگو" که در آن ایرانیان را بد نشان داده اند، همگی می دانیم که این فیلم دروغ است ولی هالیوود با آگاهی این دروغ ها را می سازد و مردم را از یکدیگر جدا می کند. قطعا باید گفت که اسراییلی ها نیز در این زمینه برای رسیدن به اهداف نژاد پرستانه خود از هالیوود استفاده می کنند.

این فعال حقوق بشر معتقد است آمریکا تروریستی ترین کشورجهان است. سیاست آمریکا برپایه جنگ است، کسانی که به ادعای خود بر دنیا حکومت می کنند، همیشه باید گمارده هایی داشته باشند و اسراییل برای آمریکا این نقش را بازی می کند.

"کن اوکیف" در خصوص ارتباط گروهکهای تکفیری داعش و رژیم صهیونیستی گفت: مزدوران و گروه های تروریستی دیوانه، به هیچ وجه اسلامی نیستند و هر مسلمانی این را می داند، آنها با برخورداری از حمایت و پول بی نهایت آمریکا که تروریستی ترین کشور جهان است به اقدامات خود ادامه می دهند.

وی افزود:  آمریکا اسراییل را با پول های خود ایجاد کرد تا مهمترین هدف و تمرکز اسراییل در ایجاد بی عدالتی و جنگ بی پایان صورت بگیرد. جنگ بی پایان همه بدنه تشکیل دهنده اسراییل است.

وی ادامه داد: اسراییل قصد دارد امپراطور بعدی جهان باشد در نتیجه مقامات اسراییلی سعی دارند تا خود را در عراق، سوریه، اردن، لبنان و دیگر کشورها گسترش دهند. رویا و هدف این نژادپرستان صهیونیستی نیز دقیقا این است و من از یهودیان دیگر کشورها و مردم آمریکا می خواهم تا موجودیت اسراییل را رد کنند.

کن اوکیف که در زمان حمله رژیم صهیونیستی به کشتی ماوی مرمره، (ناوگان آزادی غزه) یکی از مسافران این کشتی در راه غزه بود، درباره ماهیت صهیونیستها گفت: نژادپرستان صهیونیستی خود را از همه انسان ها برتر می دانند و فکر می کنند سایر انسان ها از طرف خدا انتخاب نشده اند. آنها مارا پست فرض می کنند و معتقدند نوک انگشت یک اسراییلی از تمام انسان های دیگر با ارزش تر است، این ایده مریض کثیف نژاد پرستانه صهیونیستی است. بله من درباره کسانی صحبت می کنم که سمی، کثیف و خشونت آمیز هستند. این افراد که ما را کمتر از انسان فرض می کنند سلاح های هسته ای دارند و در صورتی که حیات خود را در خطر ببینند حتی کل کره زمین را به نابودی می کشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.