چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

شجاعی کیاسری ناظر مجلس در صداوسیما:

عدم نظارت جدی بر محصولات نمایش خانگی موجب خروج برخی آثار از خطوط قرمز شده است

سید رمضان شجاعی کیاسری*

سینماپرس: عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: از آنجایی که نظارت جدی روی موضوعات و محتوای تولیدی سینمای خانگی نمی شود، بعضی از دیالوگ ها از خط قرمز خارج شده و خلاف عرف جامعه می شود.

به گزارش سینماپرس، رمضان شجاعی کیاسری در گفتگویی با بیان اینکه یکی از دلایل رشد و توسعه سینمای خانگی، ضعف عملکرد صداوسیما بوده است گفت: از آنجایی که ممکن است صداوسیما در برخی حوزه ها دچار ضعف در عملکرد شده باشد، ناخودآگاه راهی را برای رشد سینمای خانگی و ایجاد یک فضای رقابتی ایجاد کرده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اکنون سینمای خانگی نیز به عنوان یک رسانه مشغول فعالیت است منتها باید نکاتی را در زمینه فعالیت های خود رعایت کند چرا که در حال حاضر این رسانه صرفا تبدیل به محلی برای پرداختن به موضوعات خانوادگی و طنز شده است.

وی در ادامه افزود: از طرفی از آنجایی که نظارت جدی روی موضوعات و محتوای تولیدی سینمای خانگی نمی شود، بعضی از دیالوگ ها از خط قرمز خارج شده و خلاف عرف جامعه می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: رقابت سینمای خانگی با تولیدات صداوسیما محل اشکال نیست و با مجوز وزارت ارشاد صورت می گیرد اما مسئولان باید توجه داشته باشند صرفا برای درآمدزایی اقدام به تولید محصولات بی محتوا که مخاطبان آن نیز خانواده ها هستند، نکنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.