چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

محمد کاسبی محاکمه می‌شود/ عکس

عباس غزالی در سریال حانیه

ایسنا: تهیه‌کننده سریال «حانیه» از آخرین روند تولید این مجموعه که در یزد تصویربرداری می‌شود گفت و اعلام کرد: تاکنون ۶۰ درصد از کل تصویربرداری «حانیه» تمام شده و گروه اکنون مشغول ضبط سکانسی هستند که مربوط به محاکمه محمد کاسبی می‌شود.

 

علی مهام در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان اینکه تصویربرداری سریال «حانیه» تا ۲۰ روز آینده در شهر یزد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروه سازنده مشغول ضبط سکانس‌های حساس این مجموعه هستند. محمد کاسبی که نقش یکی از مبارزین شهر یزد را ایفا می‌کند این روزها توسط شهربانی بازجویی و محاکمه می شود، به زندان می رود و در بخشی دیگر بازیگر نقش سعید (عباس غزالی) به همراه مادرش(زهرا سعیدی) به خواستگاری حانیه (سیما خضرآبادی) می رود که مراسم خواستگاری ناتمام می ماند.

وی همچنین اعلام کرد: از روز شنبه (۱۲ مهرماه) از خانه عمه سادات به منزل محمد کاسبی می رویم؛ ضمن اینکه در حال حاضر هم گروه در کوچه‌ و‌ پس کوچه های شهر یزد مشغول تصویربرداری هستند.

تهیه‌کننده سریال انقلابی «حانیه» در پایان گفت: قرار نیست بازیگران جدید دیگری به «حانیه» اضافه شوند و فقط بازیگران یزدی از بازیگران جدید این مجموعه هستند که به زودی نقششان در سریال آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، سریال «حانیه» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری برای پخش از شبکه دو سیما با موضوع انقلاب اسلامی درحال ساخت است.

«حانیه» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‎ای ساخته می‌شود. داستان این مجموعه در حوالی سال ۱۳۵۷ در یزد اتفاق می‎افتد و ماجرای اصلی درباره زندگی ستوانی به نام سعید است که به همراه خانواده‌اش به یزد منتقل می‎شود و در خانه سید جعفر از بازاریان انقلابی این شهر سکونت می‎کند و حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به دنبال دارد.

جعفر دهقان، محمد کاسبی، میرطاهر مظلومی، عباس غزالی، الهام چرخنده، زهرا سعیدی، هستی مهدوی‌فر، رزیتا غفاری، سیما خضرآبادی و... به همراه ۲۰ بازیگر یزدی در سریال «حانیه» ایفای نقش می‎‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.