چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

به دلیل مشکلات موجود

برگزاری یازدهمین دوسالانه بین‌المللی پوستر ایران به زمان دیگری تغییر کرد

یازدهمین دوسالانه جهانی پوستر ایران

سینماپرس: دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد اعلام کرد به دلیل نبود فرصت زمانی کافی برای هماهنگی مهمانان خارجی و مشکلات موجود، برگزاری یازدهمین دوسالانه بین المللی پوستر ایران به زمان دیگری موکول می‌شود.

به گزارش سینماپرس، دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با پوزش و عذرخواهی از طراحان گرافیک و با توجه به مشکلات موجود و نبود فرصت زمانی کافی برای هماهنگی با مهمانان و شرکت کنندگان خارجی برای حضور در یازدهمین دوسالانه بین المللی پوستر ایران، برگزاری یازدهمین دوسالانه پوستر که قرار بود دی ماه سال جاری برگزار شود، به زمان دیگری موکول خواهد شد.

در ادامه اطلاعیه دفتر هنرهای تجسمی آمده است: تعویق زمان برگزاری یازدهمین دوسالانه بین المللی پوستر ایران به منظور برگزاری بهتر و موثرتر دوسالانه و حضور جدی مهمانان و هنرمندان خارجی در این رویداد تصمیم گیری شده است و دوسالانه در نخستین فرصت مناسب با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار خواهد شد که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: برگزاری دوسالانه‌ها به عنوان حرفه‌ای ترین رویدادهای تخصصی هنرهای تجسمی با حضور و مشارکت فعال هنرمندان و انجمن‌ها از برنامه‌های دفتر هنرهای تجسمی است و در این راستا مقدمات برگزاری یازدهمین دوسالانه بین المللی پوستر ایران با همکاری دفتر هنرهای تجسمی و انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران فراهم شد تا دوسالانه به صورت حرفه‌ای و با حضور فعال و مؤثر هنرمندان ایرانی و دیگر کشورها برگزار شود. همکاری و مشارکت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و مشارکت هنرمندان طراح گرافیک شایسته قدردانی است و امیدواریم در ادامه راه نیز با مشارکت انجمن و طراحان گرافیک یازدهمین دوسالانه به صورت حرفه ای در فرصت مناسب برگزار شود. 

با توجه به تغییر زمان برگزاری یازدهمین دوسالانه بین‌المللی پوستر، مهلت ارسال آثار نیز تمدید خواهد شد و روند دریافت آثار از سوی دبیرخانه ادامه پیدا می کند. مهلت نهایی ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین دوسالانه بین المللی پوستر ایران نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.