جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

سعید سعدی در گفتگو با سینماپرس:

فیلمبرداری «قندون جهیزیه» ۱۰ روز دیگر تمام میشود/ تدوین همزمان فیلم ملاقلی پور توسط مهدی سعدی

اکبر عبدی و نگار جواهریان در نمایی از فیلم سینمایی قندون جهیزیه

سینماپرس: سعید سعدی تهیه کننده سینما از اتمام فیلمبرداری «قندون جهیزیه» ساخته علی ملاقلی پور تا ده روز آینده و تدوین همزمان توسط مهدی سعدی خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور اظهار داشت:  تا به امروز حدود  ۸۵ درصد از  فیلمبرداری این فیلم سینمایی انجام شده است و با برنامه‌ریزی انجام شده تا ۲۵ مهر ماه  تصویربرداری این فیلم به پایان می رسد. 

تهیه کننده «آرایش غلیظ» در ادامه افزود: هم زمان با فیلمبرداری مهدی سعدی مشغول مونتاژ همزمان این فیلم است و تمام تلاشمان را می کنیم تا فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

اکبر عبدی، نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، کریم اکبری مبارکه، حسن عباسی، مصطفی ساسانی، حیدر زقمی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

علی ملاقلی‌پور فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور کارگردان فقید سینمای ایران چندی پیش موفق به دریافت پروانه ساخت برای تولید فیلم اول خود تحت عنوان «قندون جهیزیه» که یک طنز اجتماعی است به تهیه‌کنندگی سعید سعدی شد.

سعدی در ادامه در مورد اکران های موسسه نسیم صبا نیز گفت: هم اکنون فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت الله را در اکران سینماها داریم و فیلم از فروش خوبی برخوردار است.

تهیه کننده «آلزایمر» ادامه داد: در نظر داریم تا فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی  را آبان ماه به اکران عمومی درآوریم.

«بیگانه» پنجمین اثر بهرام توکلی است که طی آن زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشتشان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد را به تصویر می‌کشد.

 مهناز افشار، پانته آبهرام، امیر جعفری، هومن برق نورد، علی صالحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سعدی تصریح کرد:  همچنین در آذر ماه نیز فیلم سینمایی «سیزده» ساخته هومن سیدی را روانه اکران خواهیم کرد.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «سیزده» دومین ساخته سینمایی هومن سیدی از بازیگران مطرحی چون امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین فر، امیر جدیدی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، نوید محمد زاده و سینا میرطهماسب برای ایفای نقش‌ها بهره برده است.

فیلم سینمایی «سیزده» درباره پسر ۱۳ ساله‌ای است که در سن رشد پدر و مادرش از هم جدا می شوند. او به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش به وجود آمده به جوان‌های بزرگتر از خودش پناه می برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می‌شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می دهد. درست وقتی که این پسر باید به ثبات شخصیتی برسد با افرادی بُر می‌خورد و باعث بروز اتفاقاتی در زندگیش می‌شود....

شرکت نسیم صبا پیش از این پخش فیلم های «پنجاه قدم آخر» ساخته کیومرث پوراحمد، «برف» ساخته مهدی رحمانی، «روزهای زندگی» ساخته پرویز شیخ طادی و «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی و ... را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.