شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

حسن آقاکریمی:

ابوالصدق بزودی صداگذاری«موقت» را آغاز می‌کند/ «فرار از قلعه رودخان» آبان یا آذر به نمایش عمومی درخواهد آمد

حسن آقاکریمی

سینماپرس: حسن آقا کریمی تهیه کننده سینما از ادامه تدوین فیلم سینمایی «موقت» توسط کیانوش عیاری خبر داد و گفت: به زودی فرامرز ابوالصدق صداگذاری این فیلم را آغاز خواهد کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «موقت» ساخته امیر عزیزی اظهار داشت: فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسید و این روزهای کیانوش عیاری فیلمساز خوب کشورمان مشغول تدوین این فیلم است.

آقا کریمی یادآور شد: بعد از اتمام تدوین و صداگذاری تصمیم می گیریم که این فیلم نیاز به موسیقی متن دارد یا نه؟ اما در صورت تأیید هیأت انتخاب اولین نمایش فیلم سینمایی «موقت» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان فیلم «موقت» آمده است که خانواده ای همزمان با اسباب کشی و جابجایی خانه شان ناخواسته درگیر ماجرا و مشکلاتی می شوند. از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می توان به پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی، نگارش جواهریان و بابک کریمی اشاره کرد.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: امیر عزیزی، تهیه کننده: حسن آقاکریمی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی،مشاور کارگردان: پرویز شهبازی و ...

آقا کریمی در ادامه در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان» به کارگردانی غلامرضا رمضانی که در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان حضور داشت نیز اظهار داشت: در حال رازیزنی با یکی از پخش کننده ها هستیم تا بتوانیم این فیلم را ماه آبان یا آذر در گروه کودک به اکران عمومی درآوریم.

وی گفت: این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم کودک هیچ تغییری نکرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد برای اردویی دو روزه به شمال کشور می روند، که در آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آنها توسط مسؤلین مدرسه تغییر می کند، که این تغییر برنامه مسایل و مشکلاتی را در پی دارد...

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: غلامرضا رمضانی، تهیه کننده: حسن آقاکریمی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: بهمن بنی اردلان، تدوین: کاوه ایمانی، صداگذار : حسین ابوالصدق، سازنده موسیقی: بهزار عبدی،  طراح چهره پردازی: عبدالرضا رادمنش، طراح لباس: طیبه مهبد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: صالح غربی جوان، منشی صحنه: مریم شقاقی، عکاس: علی صادقی، دستیاران کارگردان: محمدحسین حاجی ده آبادی، امیر نصیری، دستیاران فیلمبردار: علی حشمتی، امیر پرچمی، مهدی قاسمی نفت چالی، یعقوب جهانپور، علی طالبی، حسن تقی زاده، دستیاران صدابردار: محمد مهدی فیض مندیان، مهرداد مقیسه، مجری چهره پردازی: محمد جواد جهانگیری، دستیاران صحنه: احد عبدالهی، یونس لطفی، لباس: نسرین لطیفی، مدیر تدارکات: عباس میره جینی، جانشین تولید: لیدا عبدالمنافیان، بازیگران: محمد بحرانی، سیروس همتی، شکرخدا گودرزی، علیرضا مهران، حمیدرضا فلاحی و گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد یزد، باتشکر از فرمانداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان میبد.

بنابراین گزارش، حسن آقا کریمی متولد ۱۳۳۶ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته سینما وتلویزیون از مجتمع دانشگاهی هنر در سال ۱۳۶۱ است و فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۵۵ با فیلم کوتاه «آرتیست» به عنوان مدیر تولید آغاز کرد. فیلم سینمایی «کویر مرگ» اولین ساخته بلند این کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.