دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

پروانه مرزبان در گفتگو با سینماپرس:

فیلمبرداری «تا آمدن احمد» تمام شد/ صادق دقیقی فیلم خود را تدوین می کند

تا آمدن احمد

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده صبح امروز از اتمام فیلمبرداری «تا آمدن احمد» و شروع مونتاژ توسط صادق صادق دقیقی خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی اظهار داشت: فیلمبرداری این فیلم بعد از گذشت ۳۸ جلسه فیلمبرداری به تازگی به اتمام رسیده است . 

وی در ادامه افزود: به تازگی صادق صادق دقیقی که کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است تدوین این فیلم را آغاز کرده است.

تهیه کننده «بزرگمرد کوچک» در ادامه در مورد سایر مراحل فنی این فیلم توضیح داد: برای ساخت موسیقی این فیلم محمد رضا علیقلی و برای صداگذاری هم از میان فرامرز ابوالصدق و امیر حسین قاسمی یکی را انتخاب خواهیم کرد اما با هیچکدام به عقد قرارداد نرسیده ایم.

تهیه کننده «ماهیگیر کوچک» ادامه داد: بعد از اتمام تدوین قرار است جلوه های بصری و ساخت انیمیشن این فیلم انجام شود و به دلیل حجم بالای جلوه های ویژه میدانی فیلم به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان نرسید.

مرزبان تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به داستان این فیلم سینمایی گفت: داستان «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق می افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت حلال احمر است که شهید می شود اما خانواده او فکر می کنند که هنوز زنده است و دنبال او می گردند.

 افسر اسدی، پرهام دلدار، مهدی فقیه، بهرام ابراهیم زاده، جواد پولادی و ونوس حسنی کاملی بازی در فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به ایفای نقش پرداخته اند

سایر عوامل عبارتند از:

تهیه کننده: پروانه مرزبان، نویسندگان:  عبدالجبار دلدار،عباس عمرانی،بازنویسی فیلمنامه: عبدالجبار دلدار،  مدیر فیلمبرداری: فریدون شیردل، مدیر صدابرداری: مسیح سراج.

فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» پیش از این با نام «بهار در پاییز» پروانه ساخت دریافت کرد و فیلمبرداری خود را در تاریخ ۲۱ خرداد ماه آغاز کرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.