جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

گزارش سینماپرس از وضعیت فروش آثار روی پرده

«خواب زده ها» به باشگاه میلیاردی ها پیوست/ فیلم شهاب حسینی به سانس فوق العاده رسید

ساره بیات  و فرهاد اصلانی و صابر ابر در پشت صحنه فیلم سینمایی «خواب زده ها» به کارگردانی فریدون جیرانی

سینماپرس: درحالی جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده اعلام شد که فیلم «خواب‌زده‌ها» توانست به باشگاه میلیاردی ها بپیوندد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس امیر قطبی از دفتر پخش «فیلمیران» در گفتگو با ما اظهار داشت: «خواب‌زده‌ها» پس از ۳۰ روز اکران در گروه آفریقا و با در اختیار داشتن ۴۰ سینما در تهران و شهرستان در مجموع ۷۰۰ میلیون در تهران، ۳۲۰ میلیون در شهرستان و یک میلیارد و بیست میلیون تومان در کل فروش داشته است.

همچنین مختاری از دفتر پخش «هدایت‌فیلم» به خبرنگار ما گفت: فیلم سینمایی «آتش‌بس۲» پس از چهار هفته اکران و در اختیار داشتن ۲۵ سینما تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون در تهران، ۸۱۰ میلیون در شهرستان و در مجموع دو میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.

غلامرضا فرجی مدیر شرکت پخش حوزه هنری فیلم سینمایی نیز فروش «خانوم» پس از چهار هفته اکران در گروه آزادی با در اختیار داشتن ۱۴ سالن سینمایی در تهران و اکران در هفت شهرستان را به ترتیب ۳۳۰ میلیون و ۸۰ میلیون و در مجموع ۴۱۰ میلیون تومان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش سعید خانی از دفتر پخش «نسیم صبا» هم در گفتگو با سینماپرس بیان داشت: فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» پس از یک ماه اکران خود در گروه استقلال و با در اختیار داشتن ۱۸ سینما ۷۱۲ میلیون تومان در تهران و ۲۲۵ میلیون تومان در شهرستان و در مجموع نزیک به یک میلیار تومان فروش را تجربه کرده است.

حبیب اسماعیلی از دفتر پخش «مولود رسانه» نیز به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» در طی دو روز اکران خود در ۱۶ سالن سینما به فروش بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون دست پیدا کرد.

وی افزود: این فروش در حالی است که سینما فرهنگ و پردیس ملت به دلیل نمایش فیلمهای جشنواره فیلم کوتاه تهران هنوز نتوانستند این فیلم را به روی پره ببرنند.

اسماعیلی در ادامه گفت: «ساکن طبقه وسط» در این دو روز با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است به طوریکه دیشب در سینما آزادی نمایش این فیلم به سانس فوق العاده رسید.

بر اساس این گزارش، خبرنگار ما در حالی تاکنون نتوانسته است رقم دقیق فروش «شهر موش‌ها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند را از پخش کننده به دست آورد که این فیلم تاکنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.