شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

حجاب «ستایش»، جنجالی شد!

انصاف نیوز: مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زرین‌دشت استان فارس، به خاطر قهر مهمان اصلی به بر هم ریختن سالن توسط حاضران منتهی شد.

براساس این گزارش، «انصاف نیوز» نوشت: این مراسم که سه‌شنبه با بلیط‌فروشی و استقبال گسترده مردم در سالن ورزشی ۲۲ بهمن حاجی‌آباد برگزار شد، به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به هم خورد.

در بیلبوردهای تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود، نوشته شده بود که برنامه با حضور «نرگس محمدی» بازیگر نقش «ستایش» برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علی‌رغم حضور این بازیگر در سالن، وی به روی سن نرفت.

2-244.jpg

در ابتدای مراسم، امام‌جمعه زرین‌دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام کرد که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد.

اما نرگس محمدی پس از اطلاع یافتن از این سخنان، گفت که حجابش کامل است و با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزارکنندگان نیز تاثیری در تصمیم او نمی‌گذارد و این مساله باعث قهر این بازیگر از سالن می‌شود.

جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی متوجه شدند که قرار نیست ستایش به روی سن بیاید، شروع به اعتراض کردند که در این میان اعتراضات بالا گرفت و باعث زد و خورد و آسیب رساندن به وسایل سالن شد.

نظرات

  • فاطمه ۱۳۹۳/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۰
    0 0
    باعث تاسف بسیار است که بی تدبیریها اینجور مشکلات پیش بیاره وزمینه بدبینی ها رو بوجود بياره

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.