سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

حسن کلامی در گفتگو با سینماپرس :

«ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» آذرماه بعد از اتمام اکران فیلم شهاب حسینی اکران می شود

صابر ابر در فیلم ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه به کارگردانی  ابراهیم ابراهیمیان

سینماپرس: حسن کلامی تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «ارسال اگهی تسلیت برای روزنامه» در آذر ماه و بعد از اتمام فیلم شهاب حسینی خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد زمان اکران فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان گفت: پخش این فیلم بر عهده مولود رسانه به مدیریت حبیب اسماعیلی است و اکران آذر ماه این فیلم بعد از اتمام اکران فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط»  ساخته شهاب حسینی قطعی شده است.

کلام ادامه داد: در حال حاضر آنونس و پوستر این فیلم در دفتر مولود رسانه ساخته شده است و این فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره فیلم فجر هیچ تغییری نکرده است.

تهیه کننده «کودک و فرشته» در ادامه یادآور شد : این فیلم به تازگی در دو جشنواره فیلم هلند و چونای هند پذیرفته شده است و این نخستین حضور جهانی این فیلم محسوب می شود.

 بنابراین گزارش، این فیلم نخستین اثر بلند سینمایی «ابراهیم ابراهیمیان» محسوب می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ریحان و طاها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ میدهد که طاها و ریحان را دچار استیصال کرده و آنها را بر سر دوراهی تصمیم گیری قرار می دهد و ...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: سارا سلطانی، ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان، مدیر فیلمبرداری:  علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراحان گریم: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، عکس: مهدی دلخواسته، منشی صحنه: ندا آصف، مجری طرح و برنامه ریز: سحر صباغ سرشت، سرمایه گذار: وحید جمالی، تهیه کننده: حسن کلامی.

فیلم های «هیج کجا، هیچکس»، «کودک و فرشته»، «زخم شانه حوا» و «ماهی عاشق می شوند» در کارنامه تهیه کنندگی حسن کلامی به ثبت رسیده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.