دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

با پیشنهاد ملانوروزی و موافقت عباسی

نمایشگاه موزه هنرهای معاصر تهران زمان برگزاری سيزدهمين دوسالانه عكس را تغییر داد

موزه هنرهای معاصر

سینماپرس: زمان برگزاری سیزدهمین دوسالانه عکس ایران به اول تا بیستم بهمن ماه ۱۳۹۳ تغییر یافت.

به گزارش سینماپرس، با پیشنهاد مجید ملانوروزی رییس موزه هنرهای معاصر تهران و موافقت اسماعیل عباسی دبیر سیزدهمین دوسالانه عکس ایران با توجه به برگزاری نمایشگاه «نو سنت گرایی در هنر معاصر ایران» که در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و تا ۱۹ دی ماه ادامه دارد، زمان برگزاری سیزدهمین دوسالانه عکس ایران به اول تا بیستم بهمن ماه ۱۳۹۳ تغییر یافت.

عكاسان و شركت كنندگان با مراجعه به نشانی http://۱۳.nips.org.ir می‌توانند از تغییرات ایجاد شده در گاه‌شمار نمایشگاه آگاهی لازم را بدست آورند و از فرصت فراهم آمده برای انجام و تکمیل پروژه‌های عکاسی استفاده کنند.

انجمن عكاسان ایران با همکاری مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه‌ توسعه‌ هنرهای تجسمی معاصر و موزه‌ هنرهای معاصر تهران، سیزدهمین دوسالانه‌ عکس ایران را در موزه‌ هنرهای معاصر تهران برگزار می‌كند.

دبیری این دوسالانه را اسماعیل عباسی که در دو دوره قبل نیز دبیر بوده است، برعهده دارد. همچنین نادر داوودی، محمدمهدی رحیمیان، مسعود زنده‌روح کرمانی، اسماعیل عباسی، مجید مسچی، سید مهدی مقیم‌نژاد، سیدعباس میرهاشمی و ساعد نیک‌ذات از سوی انجمن عکاسان ایران و عبدالرحیم سیاهکارزاده (رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر) و حسین نوروزی (نماینده مرکز هنرهای تجسمی) اعضای شورای برنامه‌ریزی این دوسالانه را تشکیل می‌دهند.

این دوسالانه با موضوع آزاد در دو بخش رویکرد آرت فوتوگرافی و رویکرد خلاقانه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.