سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

پنج گاف بزرگ فیلم‌های مشهور ۲۰۱۲

از عید پاک ماقبل‌تاریخ تا غیب شدن ناگهانی پاکت جیمزباند!

گاف سینمایی*

سینماپرس: فیلم های مشهور معمولا اشتباهات پنهانی در تدوین دارند که خیلی خوب دیده نمی شوند و پنج گاف بزرگ فیلم‌های مشهور ۲۰۱۲ از آن جمله اند.

سایت سینمایی اسلش فیلم در بررسی فیلم های ۲۰۱۲ به گافهای زیادی برخورده بود که پنج اشتباه بزرگ ان را در اینجا نقل کرده ایم:

برگزاری عید پاک در دوران ماقبل تاریخ!

گاف سینمایی*

در فیلم عصر یخبندان ۴ به مراسم عید پاک اشاره می شود و جشنی که در راه است در حالی که این مراسم پس از حضرت مسیح وارد تاریخ می شود!

این اشتباه شاید در فیلم های هجو اشتباه به حساب نیاید اما برای فیلمی که به یک دوره تاریخی اشاره می کند قابل قبول نیست.

سوراخی که خودش را ترمیم کرد!

گاف سینمایی*

در فیلم کشتی جنگی پس از شلیک فضایی ها به ناو جنگی سوراخ بسیار بزرگی در سمت چپ کشتی به وجود می آید اما چند دقیقه بعد وقتی که دومین شلیک به کشتی می شود کشتی به سمت راست می پیچد و سمت چپ ان را می بینیم که سالم و بی سوراخ است گویی که سوراخ خودش را ترمیم کرده است!

تخته ای که دیگر نبود

گاف سینمایی*

در بخشی از فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز، پیتر یا همان مرد عنکبوتی در حالی که به کیسه بوکس برخورد می کند می افتد و در این نما تخته ای زیر بدنش دیده می شود اما با یک کات نمای مدیوم بستهتر نشان داده می شود و پیتر را می بینیم که بر زمین می افتد بدون آن که تخته ای زیر او مشاهده شود.

پیدا کنید تخته غیب شده را!

دوربینی که از جلو عقب را نشان می داد!

گاف سینمایی*

فیلم دنباله های سرخ درباره اسکادران های هوایی در جنگ جهانی دوم است و نبردهای هوایی.

در صحنه ای از فیلم حوادث از دریچه دید دوربین مسلسل یک خلبان نشان داده می شود و در حالی که دوربین در جلوی هواپیما نصب است تصاویری که می بینیم زاویه دید عقب آن را دارند!

جیمزباند و پاکتی که غیب شد

گاف سینمایی*

در صحنه ای از فیلم اسکای فال جیمز باند با بازی دانیل گریک دارد با رییسش ام صحبت می کند و ام به وی پاکتی را می دهد که باند پس از دیدن روی میز می گذارد. سپس صحنه کات می شود به ام در حالی که دستهایش روی پایش است و همین صحنه به باند کات می شود و در پایان نمای دونفره انها در حالی که دستهایشان همچنان روی پایشان قرار دارد اما پاکت دیگر روی میز نیست!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.