سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

«رضا بنفشه‌خواه» در نقش روحانی / عکس ها

فارس: تهیه‌کننده فیلم تلویزیونی «برگ‌های پاییزی» گفت: تصویربرداری این فیلم‌ تلویزیونی که قرار است محرم روی آنتن برود، به نیمه رسید.

«منصور بافنده» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: گروه سازنده فیلم با نهایت همدلی و پشتکار جدی موفق شدند بیشتر از نیمی از فیلمبرداری این کار را به اتمام برسانند.

برگ‌های پاییزی

وی ابراز امیدواری کرد تا ۱۰ روز آینده تصویربرداری فیلم به پایان برسد و کار وارد مرحله فنی شود تا برای پخش در ماه محرم آماده شود.

بافنده در ادامه از بازی رضا بنفشه‌خواه در نقش روحانی مسجد خبر داد و از این انتخاب سخت و متفاوت ابراز رضایت کرد.

وی اظهارداشت: البته تاثیر گریم در باور پذیری نقش و طراحی گریم استادانه بابک شعاعی را بسیار مهم دانست.

برگ‌های پاییزی

در خلاصه داستان فیلم برگ‌های پاییزی به کارگردانی مهدی رمضانی غلامرضا (مظلومی) به همراه بیژن (سنگ چاپ) بعد از پرس و جو متوجه می‌شوند، سیدمرتضی (اسماعیلی) به همراه چند نفر از متولیان معتمد محل امتیاز ساخت حسینیه محل را به شخصی می‌دهند که متدین و متولی مراسم عزاداری امام حسین(ع) است. در این حین غلامرضا با همراهی بیژن و دوستان قدیمی پدر و پیش نماز و روحانی محل مراسم عزاداری امام حسین(ع) را با یکدیگر برگزار می کنند... .

برگ‌های پاییزی

به گزارش خبرگزاری فارس، عواملی که در ساخت فیلم همکاری داشته‌اند، عبارتند از: بازیگران:میرطاهر مظلومی، رضا بنفشه‌خواه، افشین سنگ چاپ، فوژان قبادیان، مهری سادات ال آقا،میلاد آزاد، مهدی رمضانی، اکبر مددی مهر، سیدنعمت اله اسماعیلی، علیرضا اولیا، تورج لقمانی‌پور.

مدیر تصویربرداری: حمید احمدی،دستیاران تصویر:مهیار میر جلالی، مهرداد اکبری، رضا موسوی، بنیامین یداللهی، گروه صحنه و لباس: بهنام معتمدی، دستیاران:مهدی عرفاتی، ساناز عزیزی، مهیار اسلامی، طراح گریم:بابک شعاعی،‌ دستیاران گریم: رسول نعمتی، گلاره اکبری، تدوین:مهدی مهرنیا، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ندا غفاری، دستیار دوم کارگردان:رضا امیرنیا، منشی صحنه: مهناز درودی، عکاس: آزاده جعفری، مدیر صدابرداری: حمیدزیبا کلام، دستیار صدا:امیرعباس جوکار، مدیر تولید:علی ولی‌پور.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.