چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

بازتاب ارتحال آیت الله مهدوی کنی در بین هنرمندان

حبیب الله بهمنی: مرحوم مهدوی کنی در طول عمرشان به هیچ وجه دستخوش بازی های سیاسی نشدند

حبیب الله بهمنی

سینماپرس: حبیب الله بهمنی کارگردان سینما ضمن تسلیت به دلیل رحلت آیت الله مهدوی کنی گفت: خاطرات که از ایشان در ذهن ما مانده به هیچ جهت فراموش نخواهد شد چرا که ایشان همواره خدا و حقیقت را در نظر داشتند و به هیچ وجه دستخوش بازی های سیاسی نشدند.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در پی ارتحال مرحوم مهدوی کنی اظهار داشت: ایشان واقعاً یکی از ستون های بی نظیر انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می رفتند و خاطراتی که از ایشان داریم هیچ گاه از ذهن مان فراموش نخواهد شد.

بهمنی  ادامه داد: مرحوم مهدوی کنی در مقاطع حساس که انقلاب شکوهمند اسلامی به هر دلیل  دچار خاطر می شدند یا مسئله ای هولناکی پیش می آمد، همواره حضوری گره گشا داشتند و همواره باعث حل مشکلات و معضلات بزرگ می شدند.

کارگردان «سیب و سلما» یادآور شد: مرحوم مهدوی کنی همواره مورد اعتماد امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بودند و معمولاً حضور ایشان در هر مقطعی باعث رفع اختلافات عظیم می شد.

وی ادامه داد: ایشان در هدایت انقلاب شکوهمند اسلامی همواره کمک حال خوبی بودند و پیشنهادهای جالبی را مطرح می کردند.

این کارگردان سینما در ادامه یادآور شد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته سخنرانی های ایشان از شبکه های مختلف سیما پخش می شد و وقتی پای صحبت های و سخنرانی های ایشان می نشستیم ، حرف ها و کلامشان نشان از عمق وجوه و سجایای اخلاقی ایشان داشت.

بهمنی تصریح کرد: یکی از بارزترین شخصیت های ایشان این بود که همواره با حفظ صیانت خود سعی کردند جایگاه شامخ خود را حفظ کرده اند.

وی در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: فقدان ایشان ضایع بزرگی برای انقلاب شکوهمند اسلامی محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.