سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

کمال تبریزی: «طعم شیرین خیال» را به جشنواره نمی‌فرستم

سخنرانی کمال تبریزی در جلسه نقد و بررسی مستند فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه

تسنیم: کمال تبریزی کارگردان سینما و تلویزیون اعلام کرد: «طعم شیرین خیال» را به جشنواره فیلم فجر نخواهد فرستاد. او دلیل این برخورد را هوچی‌گری های سال گذشته جشنواره اعلام کرد.

کمال تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از انصراف از نمایش آخرین فیلمش در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

تبریزی دلیل این تصمیم را، هوچی‌گری‌های و رفتار بد مخاطبان در جشنواره سال پیش با هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد و گفت: متاسفانه روند نمایش فیلم‌ها در جشنواره فجر روند مشکل‌دار و مساله‌داری است و چه خوب بود که در تغییرات جدید جشنواره فکری هم به حال این وضعیت می‌شد.

کارگردان سریال نمایشی «ابله» ادامه داد: ترجیحم این است که مخاطبان «طعم شیرین خیال» بدون پیش‌فرض وارد مواجهه با فیلم شوند و دوست ندارم که برخوردهای نامناسب تاثیری روی قضاوت بینندگان معمولی فیلمم بگذارد.

تبریزی اضافه کرد: برخوردهای نامناسب با فیلم‌ها به خصوص در برج میلاد در سال گذشته به شدت ناراحت کننده بود. واضح است که در برج میلاد همه از اهالی رسانه و منتقدان نیستند و برخی که طبق روابط و بدون ضوابط مشخص در این سالن حضور پیدا کرده‌اند جو نامناسبی را به وجود می‌آورند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.