سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

مجلس حضور فعال فتنه در سازمان سینمایی را بررسی می کند

صرالله پژمانفر

پژمانفر در واکنش به همکاری سازمان سینمایی با کامبیز نوروزی از محکومان فتنه به «نسیم»، گفت: فتنه خط قرمز ماست؛ اگر سابقه‌اش احراز شود برخورد می‌کنیم حتی اگر وزیر ارشاد باشد.

حجت‌الاسلام پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به فعالیت کامبیز نوروزی، ازجمله دستگیرشدگان فتنه۸۸ در سمت مشاور حقوقی سازمان سینمایی به «نسیم»، گفت: ما تا به الان از حضور او مطلع نبودیم و ای کاش بقیه زودتر ما را در جریان انتصاب چنین فردی با سوابق حبس و ... در سازمان سینمایی ، مطلع می‌کردند.

وی با بین اینکه باید سوابق وی احراز شود، تأکید کرد: فتنه خط قرمز ماست و حداقل انتظار این است که دستگاه به اینها سمتی ندهند. مطمئنا ما هم پیگیری می‌کنیم و اگر سابقه او مشخص شود به شدت برخورد می‌کنیم حتی اگر وزیر ارشاد باشد.

رئیس کارگروه فرهنگ و هنر ابراز داشت: دستگاه های دولتی حق ندارند از نیروی فتنه‌گر بویژه محکومین فتنه، استفاده و همکاری کنند.

پژمانفر با بیان اینکه چگونگی انتصاب کامبیز نوروزی سریعا پیگیری خواهد شد، ابراز داشت: در صورت مشخص شدن چنین سابقه ای از او کمترین درخواست ما کنارگذاشتن اوست و پس از آن نیز پاسخگویی سازمان سینمایی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.