چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

مژده لواسانی ممنوع التصوير نيست

مژده لواسانی

بانی فیلم آنلاین: مژده لواساني مجري جوان شبکه دو سيما دوشنبه 28 مهر مقارن با روز ملي خانواده به همراه پدر و مادرش در ويژه برنامه اي که براي اين روز تهيه شده بود حضور يافت.

به گزارش بانی فیلم ، مژده لواساني به همراه خانواده خود در اين برنامه حاضر شد و درباره مضامين مختلفي همچون اخلاقيات خانوادگي، مسائل تربيتي و ... صحبت کرد. با توجه به اينکه چند روز پيش خبري مبني بر ممنوع التصوير شدن اين مجري جوان منتشر شده بود، چنين حضوري جالب توجه به نظر مي رسد. مژده لواساني اين خبر را در صفحات شخصي خود در شبکه مجازي نيز تکذيب کرده بود، اما به نظر مي رسد اين حضور دوباره روي آنتن شبکه دو، آن هم به همراه پدر و مادر نوعي پاسخ قاطع به همه شايعه ها نيز بوده باشد.
خبر ممنوع التصوير شدن مژده لواساني و همچنين آزاده نامداري براي اولين بار توسط سايت اعتدال نيوز منتشر شد و پس از آن ديگر رسانه ها نيز اقدام به بازنشر آن کردند، حال آن که به گفته لواساني چنين چيزي از اساس صحت نداشته است. مژده لواساني در يک سال اخير برنامه «کافه سوال» را روي آنتن داشته و گويا توقف چند روزه در پخش اين برنامه منجر به پخش چنين اخبار نادرستي شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.