پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

مرحوم آیت الله مهدوی کنی از نگاه اهالی فرهنگ

سربخش: خواسته مرحوم مهدوی کنی وحدت همه اصولگرایان و دلسوزان واقعی انقلاب زیر یک سقف بود

علیرضا سربخش در غرفه خبرگزاری سینما ایران در هجدهین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: علیرضا سربخش ، کارشناس فرهنگی و جانباز روشندل صبح امروز با بیان اینکه ایشان مرد خود ساخته بود گفت: مرحوم مهدوی کنی همواره تلاش کرد تا اصولگرایان و دلسوزان واقعی انقلاب را زیر یک سقف واحد جمع کنند و امیدواریم این خواسته ایشان به زودی محقق شود.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در پی ارتحال مرحوم مهدوی کنی اظهار داشت: به نظرم ایشان با همه پست ها و مقام هایی که داشتند اما هیچ کدام از اینها باعث نشد تا نفس پاکیزه خود را تربیت نکنند.

سربخش در ادامه یادآور شد: بسیاری از افراد با کسب این مسئولیت های و پست های گوناگون رنگ باختند ولی ایشان هرگزدر حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی دریغ نکرد.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: ایشان همواره برای اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی حاضر به جانفشانی بودند و کمتر شخصی را سراغ  داریم که برای خودش چندان آبرو و جایگاهی نمی خواست و چون ایشان با این هدف متعالی خدمت میکردند در نهایت خداوند متعال  آبرویشان را بالا بردند.

سربخش تصریح کرد: حضرت آیت الله مهدوی کنیهمواره گوش به فرمان ولایت فقیه چه در زمان حضرت امام خمینی(ره)  و چه در زمان مقام معظم رهبری بودند و در نقش یک مجری کارگشا نقش خود را به خوبی ایفا می نمودند.

وی در ادامه افزود:  ایشان روند عملی و علمی مناسبی در کارهایشان داشتند و همیشه تلاش میکردند تمام جناح هایی که برای انقلابزحمت کشیده اند را زیر یک سقف واحد جمع کنند.

سربخش گفت: فرقی بین گروههای سیاسی و فرهنگی نیست و باید با درس از رفتارهای پدرگونه مرحوم مهدوی کنی با همه اختلافات کوچک به جهت حفظ انقلاب و ماندگاری اندیشه های امام راحل(ره) برای رسیدن به وحدت کلمه تلاش کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.