جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

رامین ناصر نصیر و آرام جعفری به «حریر» فریال بهزاد پیوستند

رامین ناصر نصیر و آرام جعفری

سینماپرس: امیر شمس الدین حمشت زاد مسئول انتخاب بازیگر و بازیگردان فیلم سینمایی «حریر» صبح امروز از قطعی شدن حضور رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار و آرام جعفری در فیلم جدید فریال بهزاد خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از این فیلم سینمایی اظهار داشت: فیلم سینمایی «حریر» به نویسندگی و کارگردانی فریال بهزاد که از دو سال پیش به دلایلی فیلمبرداری نشده بود با گروه جدید و بازیگران جدید در مرحله پیش تولید است. 

حشمت زاد در ادامه افزود: بازیگرانی که تا کنون با ما قرار داد بسته اند و انتخاب شده اند عبارتند از: علیرضا جلالی تبار، رامین ناصر نصیر و آرام جعفری.

این بازیگردان گفت: ، تعداد زیادی از بازیگران در حال تست گریم هستند به دلیل اینکه برای بازیگر نقش اول فیلم در پی یک شخص خاص هستیم.

وی توضیح داد: در این فیلم ۳۵ بازیگر قرار است به ایفای نقش بپردازند که ۳۰ نفر از آنها خانم هستند؛ ضمن اینکه در این فیلم قصد داریم بیشتر از بازیگران تئاتر استفاده کنیم.

عواملی که تا کنون برای فیلم سینمایی «حریر» انتخاب شده اند عبارتند از:

گروه فیلمبرداری : پیام و سپهر آزادی، گریمور: محمد ضیایی و طراح صحنه و لباس: مهسا طبا طبایی.

برپایه این گزارش، فيلم  سینمایی «حریر» داستان يک دختر چاق است كه قصد دارد لاغر شود ولی چون اعتماد به نفس ندارد هميشه شکست می خورد تا اينکه در طول قصه به دليل موفقيت های کاری که بدست می آورد اعتماد به نفسش برمی گردد و برای لاغر شدن اقدام می‌کند.

فريال بهزاد متولد ۱۳۳۴ گرگان، دارای مدرك كاردانی فيلمبرداری از مدرسه عالی تلويزيون و سينما و كارشناسی تهيه فيلم و برنامه های تلويزيونی از دانشگاه بوستون ايالت ماساچوسف است. وی از سال ۱۳۵۹ فعاليت خود را به عنوان تهيه كننده و كارگردان برنامه های كودكان در صدا و سيما آغاز نمود و نخستين فيلم خود را با نام «كاكلی» در سال ۱۳۶۸ كارگردانی كرد. فریال بهزاد همسر غلامرضا آزادی (تهيه كننده) و مادر سپهر و پيام آزادی (بازيگر) است.

تاکنون ۶ فیلم در پرونده کاری وی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «پرستوهای عاشق»، «روزی که خواستگار آمد» ، «شور زندگی» و ... اشاره کرد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.