شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

بهزاد خورشیدی پوستر فیلم شاه حاتمی را طراحی می‌کند/ «مذاکرات مستقیم اکبر عبدی» بعد از محرم به سینماها می‌آید

علی شاه حاتمی*

سینماپرس: علی شاه حاتمی کارگردان سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» بعد از ایام محرم و طراحی پوستر فیلم توسط بهزاد خورشیدی خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد تاریخ اکران فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» اظهار داشت: پیش‌تر قرار بود این فیلم ۲۳ مهرماه روی پرده سینماها رود، اما طبق ارزیابی ها به این نتیجه رسیدیم که این زمان و ترافیک اکران مهر ماه نمی‌تواند به نفع فیلم باشد، بنابراین نمایش آن را به بعد از ماه محرم موکول کردیم. 

کارگردان «ترکش های صلح» در ادامه افزود: پخش این فیلم بر عهده باران فیلم به مدیریت امیر عباس گردان است و من آنونسی برای این فیلم ساخته ام که قبل از نمایش عمومی پخش خواهد شد.

کارگردان «خوش رکاب» ایادآور شد: احتمالدارد که این فیلم در گروه فرهنگ به اکران عمومی درآید اما هنوز قراداد به طور رسمی  و نهایی منعقد نشده است.

وی به مراحل فنی این فیلم اشاره کرد وتوضیح داد: تدوین این فیلم را خودم بر عهده گرفتم و محسن روشن نیز صداگذاری این فیلم را بر عهده داشت.

علی شاه ‌حاتمی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: تنها بازیگر  این فیلم اکبر عبدی است، البته در این فیلم المیرا عبدی، میلاد کی‌مرام، قریبا طالبی و یوسف مردایان نیز صداپیشگی کرده‌اند. «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» تجربه جدیدی در سینمای کشورمان است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «مذاکرات مستقيم آقای عبدی» پس از فیلمهای «رويای سينما»، «پرواز مرغابی ها»، «آوای زندگی»، «کولی»، «ترکش های صلح»، «دوستان»، «لاک پشت»، «آخرين شناسايی»، «پرنده آهنين»، «تعقيب سايه ها« و گودال به عنوان يازدهمين اثر سينمايی بلند در کارنامه علی شاه حاتمی شناخته می شود.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

تدوين ،نويسنده و کارگردان: علی شاه حاتمی، تهيه کننده: جلال چاوشيان،مدير فيلمبرداری: حافظ احمدی، صدابردار: محمد نوين نژاد، طراح گريم: محمد رضا قومی، صداگذاری: محسن روشن، آهنگساز: فرهاد هراتی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.