شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

امین میرشکاری: صدابرداری«نزدیک تر» مصطفی احمدی را این هفته آغاز می‌کنم

امین میرشکاری

سینماپرس: امین میرشکاری فرزند صدابردار پیشکسوت سینما که گام در حرفه پدر گذاشته است، پیرامون تازه ترین فعالیت های سینمایی خود گفت: «تا چند روز دیگر فیلم «نزدیک تر» مصطفی احمدی کلید خواهد خورد که صدابرداری آن بر عهده من می باشد؛ این فیلم در ۴۰ جلسه در تهران و حومه تهران فیلمبرداری خواهد شد.»

میرشکاری که صدابرداری را از دستیاری پدر خود آغاز کرد در ادامه افزود: «تاکنون صدابرداری فیلم های «مادر قلب اتمی» کاری از شهرام شاه حسینی و «یحیی سکوت نکرد» کاری از کاوه ابراهیم زاده را به تمام رسانده ام. تمامی فیلم هایی که امسال صدابرداری کرده ام برای نمایش در جشنواره فیلم فجر خواهند بود.»

«یحیی سکوت نکرد» به کارگردانی کاوه ابراهیم زاده داستان پسر بچه ای هفت ساله است که پدرش بنا به شرایطی او را به عمه اش می سپارد. کودک عمه خود را ندیده و هیچ شناختی نسبت به او ندارد. حضور او در خانه قدیمی و فضای پر رمز و راز این خانه فضای خاصی را در داستان به وجود آورده است.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان به حسین جلیلی مدیر فیلمبرداری، علی عابدینی طراح صحنه و لباس، امین میرشکاری صدابردار، ایمان امیدواری طراح گریم و آیدا اورنگ مشاور رسانه ای این فیلم سینمایی اشاره کرد.

فاطمه معتمد آریا، ندا جبرئیلی، تورج منصوری، رابعه اسکویی، علیرضا محمدی، مریم شیرازی و ماهان نصیری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«مادر قلب اتمی» نیز کاری از شهرام شاه حسینی با مهمونی کامي آغاز می شود که قصد دارد ايران را براي هميشه به مقصد تونس ترک کند.

محمدرضا گلزار، ترانه عليدوستي، پگاه آهنگراني، مهرداد صديقيان،نقش اصلى این فیلم سینمایى را بر عهده دارند

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.