یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

اکبر عبدی بازیگر فیلم‌های مسعود ده‌نمکی و یدالله صمدی شد

اکبر عبدی در پشت صحنه فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی

این بازیگر قرار است بزودی در فیلم سینمایی "پدر آن دیگری" به کارگردانی یدالله صمدی ایفای نقش کند و همکاری او با مسعود ده‌نمکی در پروژه "رسوایی ۲" نیز قطعی شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، اکبر عبدی روز گذشته تست گریم خود را برای بازی در فیلم سینمایی "پدر آن دیگری" به کارگردانی بدالله صمدی انجام داد و با کارگردان به توافق رسید.

به گفته صمدی؛ فیلمنامه به مسائل مربوط به کودکان و تبعیض میان آنها می‌پردازد و سعی میکنم تصویری امروزی از این مساله در فیلمم ارائه کنم.

"پدر آن دیگری" که اقتباس از رمان پرینوش صنیعی با همین نام است توسط صمدی و حسین مهکام نوشته و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به هومن کبیری (مجری طرح)، سعید ملکان (طراح چهره پردازی) و سعید کریمی (مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان) اشاره کرد. صمدی فیلم را با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تهیه می‌کند. هنگامه قاضیانی و حسین یاری از دیگر بازیگران فیلم هستند.

*همکاری مجدد با مسعود ده نمکی

اکبر عبدی همچنین برای بازی در فیلم تازه مسعود ده‌نمکی با عنوان "رسوایی ۲"(همشهری‌ها) قرارداد بسته است. این فیلم نیز برای حضور در جشنواره فجر سی و سوم آماده خواهد شد.

فیلمنامه این پروژه توسط ده‌نمکی نوشته شده و فیلمی اجتماعی با مضمونی اخلاقی خواهد بود. تاکنون بطور رسمی بازیگران این فیلم مشخص و اعلام نشده اما حضور عبدی قطعی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.