دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

در گفتگو با سینماپرس

بابائیان: برای اکران فیلم ها سرگروه پیدا نمی کنیم/ «چهار اصفهانی در بغداد» اوایل هفته آینده دوباره کلید می خورد

داریوش بابائیان*

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده سینما صبح امروز از کلید خوردن فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» تا پایان این هفته خبر داد وگفت: چند فیلم آماده اکران داریم اما برنامه سرگروه ها برای اکران پر است.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: در زمینه اکران، دفتر شکوفا فیلم ، پخش فیلم های «نقش نگار» ساخته علی عطشانی، «مردن به وقت شهریور» ساخته هاتف علیمردانی و «دنیای پر امید» ساخته منوچهر هادی را بر عهده دارد اما متاسفانه علیرغم رایزنی های بسیار سر گروه برای این فیلم ها پیدا نمی کنیم و همه اکران ها تا آخر سال پر است اما به رایزنی های برای اکران این فیلم های ادامه می دهیم. 

بنابراین گزارش، در فیلم  سینمایی «نقش نگار» که به تهیه کنندگی و کارگردانی علی عطشانی ساخته شده است، بازیگرانی همچون بهرام رادان، الهه حصارکی، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، رضا ناجی و سعید چنگیزیان به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده «دزدان خیابان جردن» در ادامه افزود: در زمینه تولید هم به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمد رضا ممتاز را دریافت کرده و در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم.

این تهیه کننده سینما خاطرنشان کرد: این فیلم در ژانر اجتماعی و دفاع مقدسی است که با وجود آغاز فیلمبرداری در مدت دو روز، برای مدتی ادامه کار به تعویق افتاد  و قرار است اوایل هفته آینده این فیلم را دوباره کلید بزنیم.

۲۸ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی داریوش بابائیان به ثبت رسیده است که از جمله آن ها می توان به «فراری از بگبو» ، «خواستگار محترم»، «بوی گندم» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.