سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

محمد نشاط در گفتگو با سینماپرس:

ابراهیم شیبانی بجای سالور سریال «پرواز در ارتفاع صفر» را می سازد/ فیلم جدید الوند به مرحله مونتاژ رسید

محمد نشاط در مراسم ضیافت افطار انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران

سینماپرس: محمد نشاط تهیه کننده سینما صبح امروز از پایان فیلمبرداری فیلم جدید سیروس الوند و شروع مونتاژ توسط مستانه مهاجر خبر داد و گفت که قرار است ابراهیم شیبانی با تهیه کنندگی وی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» را کارگردانی کند.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند اظهار داشت: اواخر هفته گذشته فیلمبرداری این فیلم در جزیره کیش به پایان رسید و مستانه مهاجر ، در حال حاضر مشغول تدوین این فیلم است. 

تهیه کننده «پرتقال خونی» در ادامه افزود: قرار است بعد از اتمام تدوین، بلافاصله صداگذار و سازنده موسیقی این فیلم معرفی شود  و تمام تلاشمان این است که این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

بنابراین گزارش، در فیلم سینمایی  «اين سيب هم برای تو» كه يك ملودرام اجتماعی است بازيگرانی چون پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، چنگيز جليلوند، پريناز ايزديار و امير علی دانايی به ايفای نقش می پردازند.

فهرست عوامل اصلی اين پروژه عباتند از:

كارگردان: سيروس الوند، نويسندگان: سيروس الوند، نازنين فراهانی، مدير فيلمبرداری: داريوش عياری، صدابردار و صداگذار: بهمن حيدری، طراح صحنه و لباس: نازی پرتو زاده، طراح چهره پردازی: محمد قومی، برنامه ريز: مجيد كرباسيان، دستيار اول كارگردان: علی نشاط، مدير تداركات: امير هوشنگ حسينی، منشی صحنه: شيدا يوسفی، مدير توليد: امير نشاط،تهيه كننده: محمد نشاط و با مشاركت بنياد سينمايی فارابی.

تهیه کننده «بی خداحافظی» در ادامه افزود: همچنین سریالی با نام «پرواز در ارتفاع صفر» در دست دارم که قرار بود سامان سالور آن را کارگردانی کند و به دلیل طولانی شدن زمان فیلمبرداری ایشان از این پروژه استعفا داد.

نشاط در ادامه افزود: در حال حاضر  با جلسه ای که با سیما فیلم داشتیم و پس از اتمام بازنویسی فیلمنامه توسط سید ناصر هاشم زاده و تائید فیلمنامه ، قرار است ابراهیم شیبانی این سریال را کارگردانی کند که در هفته های آتی زمان کلید خوردن این سریال مشخص خواهد شد.

بنابراین گزارش، این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ  متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. «پرواز در ارتفاع صفر» در ۷ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

وی در پایان گفت: فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» را به کارگردانی جهانگیر الماسی را نیز در نوبت اکران سینماها داریم.

 فیلم های «رنج و سرمستی»، «بی خداحافظی»، «پرتقال خونی» و ... در کارنامه تهیه کنندگی محمد نشاط به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.