چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

فیلمبرداری «سراب» به نیمه رسید/ چاری: فضای اکشن جدیدی را در این فیلم تجربه کردیم+تصاویر

فیلم سینمایی سراب

سینماپرس: ، فیلمبرداری فیلم «سراب» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی مهدی الهیاری به نیمه راه رسید.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم که یک درام اجتماعی – ورزشی است و فیلمنامه اش را ثنا صادقی نوشته است ؛ داستان بوکسور جوانی است که عضو تیم ملی و قهرمان جهان است اما به علت بی پولی ، مشکلات مالی ، نداشتن مسکن و جای خواب از مسیر قهرمانی خارج می شود و وارد مسابقات غیر قانونی و شرط بندی می شود.

سعید چاری ، کارگردان این فیلم  توضیح داد:  در این فیلم سعی کردیم به مشکلات زندگی برخی از ورزشکاران و قهرمانان سایر رشته های ورزشی به جز فوتبال بپردازیم و برخی از مشکلات و حواشی زندگی این ورزشکاران را به تصویر بکشیم. 

وی در ادامه افزود:  ما فضای اکشن جدیدی را در این فیلم تجربه کردیم  و  فیلم پر است از صحنه های مهیج مسابقات بوکس قانونی و مسابقات غیر قانونی در قفس و دعواهای خیابانی که کار فیلمبرداری را بسیار مشکل و پیچیده کرده است  و سعی کردیم این مبارزات را با تکنیک جدیدتری فیلمبرداری برای اولین بار در ایران به تصویر بکشیم.

کارگردان «گهواره تا ماه» در ادامه گفت : این فیلم با مشارکت سازمان رفاه ؛ خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تولید می شود و بخش هایی از این فیلم به معضل مواد مخدر ، معتادین خیابانی و کارتن خواب ها می پردازد که در این قسمت هم سعی شده است تا نگاه جدیدتری نسبت به مسئله اعتیاد داشته باشیم و آقای حسین زارع صفت کمک های شایانی در این زمینه انجام داده اند .

وی ادامه داد: فیلم به خاطر فضای اکشنی که دارد بسیار پر بازیگر و پر لوکیشن است.

چاری در ادامه به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود گفت:  رضا رویگری ،  ثنا صادقی ،  شراره رخام ، امیر زریوند ،  کیسان کامجو ، مهدی امینی خواه ، فرشید نوابی ، کیمیا بابائیان ، مجید شهریاری ، سیاوش قاسمی ، مختار سائقی ،  سپیده ذاکری ، آیدا کرمی ، ساناز حبیبی  و ... در این فیلم به ایفای نقش میپردازند و همچنین برخی از قهرمانان به نام کشور مانند یوسف کرمی (قهرمان تکواندو) ، علیرضا استکی (مربی تیم ملی بوکس)، امیر حسین فشنگچی (بازیکن تیم فوتبال پیکان) و همچنین ملی پوشان تیم ملی بوکس ایران هم در این فیلم بازی می کنند.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

کارگردان و تدوین : سعید چاری ، تهیه کننده : مهدی الهیاری ، فیلمبردار : محسن دهقان نژاد ، فیلمنامه : ثنا صادقی ، مدیر تولید : مهدی قنبری ، طراح گریم : جنان صدفی ، طراح صحنه : محمد صفایی مقام ، مجری طرح : کیسان کامجو  و  عکاس : عباس ابهری.  

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سرابفیلم سینمایی سراب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.