چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

«معمای شاه» همچنان تعطیل است!

مجموعه تلویزیونی معمای شاه

ایسنا: تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» درخصوص طولانی شدن مدت تعطیلی پروژه‌اش گفت: قرار بود تعطیلی «معمای شاه» موقتی باشد اما الان بیش از دو هفته است که پروژه همچنان متوقف مانده است

علی لدنی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا در این زمینه توضیح داد: ۶۰ درصد از تصویربرداری سریال «معمای شاه» انجام شده بود که پروژه حدود سه هفته‌ی پیش در شهرک سینمایی غزالی به علت مشکلات مالی متوقف شد و این توقف همچنان ادامه دارد تا از طرفی کارهایمان را انجام بدهیم و خودمان را آماده کنیم و هم اینکه مشکلات مالی تلویزیون حل شود.

این تهیه‌کننده همچنین درباره پخش سریال «گذراز رنج‌ها»، به کارگردانی فریدون حسن پور گفت: «گذر از رنج‌ها» اکنون در مرحله صداگذاری به سر می‌برد و تقریبا آماده پخش است اما منتظریم تا شبکه یک زمان خوبی را برای پخش این سریال در نظر بگیرد. پیشنهاد خودمان این است که کار در دهه فجر پخش نشود؛ چراکه قطعا حیف می‌شود به دلیل اینکه «گذر از رنج‌ها» یک کار ایده‌آل برای تلویزیون است.

به گزارش ایسنا، «معمای شاه» یکی از پروژه‌های الف ویژه تلویزیون است که توسط محمدرضا ورزی کارگردانی می‌شود.

اخیرا اعلام شد که پروژه «معمای شاه» به دلیل مشکلات مالی صدا‌و‌سیما متوقف شد اما در تاریخ ۱۵ مهر ماه بود که رحمان سیفی‌آزاد - مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک - درخصوص صحت خبر تعطیلی پروژه «معمای شاه»، اعلام کرد: «معمای شاه» متوقف نشده است. توقف زمانی اتفاق می‌افتد که پروژه برای زمانی طولانی روی زمین بماند. این پروژه برای چند روز به تأخیر افتاده تا طی یکی - دو روز آینده با دادن اقساط مجددا گروه کارشان را با قوت ادامه بدهند.

با این اوصاف و توقف کار بیش از ۱۵ روز، به نظر می‌رسد می‌توان «معمای شاه» را سریالی تعطیل شده دانست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.