جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

گزارش سینماپرس از وضعیت فروش آثار روی پرده

فروش فیلم شهاب حسینی ۳۵۰ میلیونی شد/ «آرایش غلیظ» از یک میلیارد گذشت

فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط

سینماپرس: درحالی جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده اعلام شد که فیلم شهاب حسینی بدون در اختیار داشتن شهرستان ها ۳۰۰ میلیونی شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس  حبیب اسماعیلی از دفتر پخش «مولود رسانه» پیرامون آخرین آمار فروش فیلم «ساکن طبقه وسط»  گفت: فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» در طی ۱۵ روز اکران خود در ۲۵ سالن سینما در تهران و ۲ سالن سینما در مشهد، ۳۰۰ میلیون تومان در تهران و ۵۰ میلیون تومان در شهرستان و در مجموع به فروش ۳۵۰ میلیون تومانی دست یافته است.

اسماعیلی در ادامه افزود: بعد از ایام سوگواری این فیلم در ۲۰ سالن سینما در شهرستانها به اکران عمومی در خواهد آمد ضمن اینکه تاکنون فروش این فیلم روندی صعودی را داشته است.

بر اساس این گزارش سعید خانی از دفتر پخش «نسیم صبا» هم در گفتگو با سینماپرس بیان داشت: فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» پس از ۴۲ روز اکران خود در گروه استقلال و با در اختیار داشتن ۱۸ سینما ۸۵۲ میلیون تومان در تهران و ۲۹۵ میلیون تومان در شهرستان و در مجموع ۱ میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان فروش داشته است.

محمد مختاری از دفتر پخش «هدایت‌فیلم» از آخرین وضعیت فروش فیلم «آتش بس ۲» خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «آتش‌بس۲» پس از۷ اکران و با در اختیار داشتن ۲۵ سینما ۲  میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان در تهران، ۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان در شهرستان و در مجموع ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

امیر قطبی از دفتر پخش «فیلمیران» پیرامون آمار آخرین فروش فیلم  «خواب‌زده‌ها» گفت: پس از ۴۴ روز اکران در گروه آفریقا و با در اختیار داشتن ۴۰ سینما در تهران و شهرستان در مجموع ۸۶۵ میلیون تومان در تهران، ۳۷۰ میلیون در شهرستان و ۱ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان در کل فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.