شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

خانه ۵۹ میلیون دلاری «تام کروز» برای فروش/ عکس

تام کروز

ایسنا: «تام کروز» بازیگر سرشناس هالیوودی، امارت ۱۰ هزار فوت‌مکعبی خود را به قیمت ۵۹ میلیون دلار به فروش می‌رساند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خانه‌ای ۱۰ هزار فوت‌مکعبی واقع در امارت ۲۹۸ هکتاری متعلق به تام کروز هنرپیشه معروف «عملیات غیرممکن» از سوی بنگاه معاملات بین‌المللی «ساتبی» به معرض فروش گذاشته شده است.

ارزش این امارت که در سال ۱۹۹۴ ساخته شده، ۵۹ میلیون دلار تخمین زده شده است. خانه کروز چهارخواب، شش حمام و دستشویی، کتابخانه و باشگاه ورزشی، یک اتاق بازی و زمین ورزشی دارد.

1414824355080_url.jpg

در کنار این بنا، خانه‌ای سه خوابه به مساحت ۱۶۰۰ فوت‌مکعب ویژه میهمانان واقع شده است. امارت تام کروز با جنگ‌های ملی همسایه است. ملک این بازیگر مشهور ۱۲ دقیقه با تلوراید کلورادو و ۱۰ دقیقه با فرودگاه محلی این منطقه فاصله دارد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تام کروز تاکنون سه بار نامزد جایزه اسکار شده و ده‌ها جایزه مهم دیگر از جمله سه جایزه «گلدن گلوب» را به دست آورده است. وی با بازی در فیلم «تاپ گان» (۱۹۸۶) به شهرت جهانی رسید و از آن پس، بیش از دو دهه است که همچنان فعالانه در فیلم‌های گوناگون حاضر می‌شود.

وی در سال ۲۰۱۲ به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود انتخاب شد و تاکنون ۱۴ فیلم او موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سینماهای آمریکا و ۲۱ فیلم با بازی او بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در سینماهای جهان فروخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.