شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

مجری رادیو هفت: ان‌شاءالله ضرغامی در صداوسیما می‌ماند!

منصور ضابطیان

ایسنا: منصور ضابطیان ابراز عقیده کرد که در سال‌های حضور سید عزت الله ضرغامی در صداوسیما، کارهای خوب بسیاری انجام شده است/ او با یادآوری اینکه برنامه «رادیو هفت» در سال‌های ریاست ضرغامی شکل گرفته و رشد کرده است، گفت: بنابراین ما خاطره‌های خوبی از این دوره داریم؛ البته هنوز نه مدیری رفته و نه مدیری آمده است

کارگردان و مجری «رادیو هفت» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، درباره‌ی عملکرد ۱۰ ساله رییس سازمان صداوسیما و تغییراتی که پیش‌بینی می‌شود در آن رخ دهد، گفت: شاید ان‌شاءالله آقای ضرغامی در صداوسیما ماندند، اگر هم مدیر صداوسیما تغییر کرد، امیدوارم همکاری‌ها ادامه پیدا کند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا از مدیریت صداوسیما انتقادی ندارد؟ گفت: مگر می‌شود از سازمانی با این همه فعالیت، انتقاد نداشت؛ وقتی گستره‌ی فعالیت‌ها زیاد باشد، انتقاد هم هست، اما آنقدر کارهای خوب صورت گرفته که با وجود انتقادهایی که هست، خود ما با این مجموعه کار کرده‌ایم. اگر انتقاد زیادی داشتیم، با این مجموعه همکاری نمی‌کردیم.

ضابطیان در عین حال گفت: به هر مدیری انتقادهایی وارد است و دیکته بدون غلط، دیکته‌ی ننوشته است.

او همچنین اظهار کرد: ما سعی می‌کنیم انتقادهایمان را در فضای تلویزیون مطرح کنیم، نه در فضای رسانه‌ای. همان‌طور که اگر کسی در فضای خانواده از کسی انتقاد داشته باشد، به همان عضو خانواده می‌گوید نه به همسایه‌ها، اگر کسی دلسوز باشد، انتقادش را به خود اشخاص می‌گوید. ما هم این امکان را داریم که اگر انتقادی داشته باشیم، درباره‌اش با مدیریت سازمان صداوسیما صحبت کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که واکنش مدیران صداوسیما به این انتقادها چگونه است، گفت: اگر قرار بود یک رابطه خوب بین مدیران و برنامه‌سازها برقرار نباشد که ما یک برنامه پنج‌ساله نمی‌ساختیم؛ یا ما تحمل نمی‌کردیم یا سازمان ما را تحمل نمی‌کرد، اما رابطه ما کاملا دوستانه است. اگر ما از مجموعه انتقاد داشته باشیم، یا آن‌ها از برنامه‌سازهایی مثل ما انتقاد داشته باشند، این انتقادها را در فضای رسانه‌ای مطرح نمی‌کنیم.

او سپس تأکید کرد: باید به این موضوع توجه شود که در رسانه‌ای مثل تلویزیون، جدا از نظر مدیران که اهمیت دارد، باید بدانیم که برنامه‌ساز برای مردم کار می‌کند و مخاطب اصلی ما مردم هستند. مدیران نیز این موضوع را دریافته‌اند که از برنامه‌هایی که مردم آن‌ها را دوست دارند، حمایت کنند. پس در دوره مدیریت جدید هم چه آقای ضرغامی بمانند و چه مدیر جدیدی بیاید، با توجه به اینکه مردم «رادیو هفت» را دوست دارند، حتما از این برنامه حمایت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.