شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

فریبا کوثری: بازی در سریال مختارنامه سعادتی بود که نصیب من شد

فریبا کوثری

باشگاه خبرنگاران جوان: تفکر و عمل به آرمان‌های امام حسین(ع) نباید محدود به ۱۰ روز شود/ دیکی به آرمان‌های امام حسین(ع) است باید در تمام سال به تبادل نظر درباره زندگی ایشان و پخش و ساخت سریال به این مناسبت بپردازیم. به نظر من بازی در سریال‌های "معصومیت از دست رفته" و "مختارنامه"، توفیق و سعادتی بود که خداوند نصیب من کرد

فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو باخبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم گفت: ماه محرم برای تمام شیعیان، ماه ویژه‌ای است که در آن تمام عاشقان امام حسین(ع) خود را برای عزاداری ایشان آماده می‌کنند.  

 
وی در ادامه افزود: آمادگی برای محرم مسئله‌ای روحی است امکان ندارد که کسی در ۳۶۰ روز سال گناه کند و هیچ رگه‌ای از منش و سیرت امام حسین (ع) در زندگیش نباشد اما در محرم دم از مرید بودن خود بزند.  
 
یک شیعه واقعی کسی است که در تمام لحظات زندگیش مردانگی، شهامت، ایثار، دینداری و شجاعت امام حسین(ع) و اهل  بیتش را درنظر داشته باشد.  
 
بازیگر سریال "معصومیت از دست رفته" اظهار داشت: قضاوت فقط کار خداوند است، اما فکر نمی‌کنم امام حسین(ع) به حرف دل افرادی که در تمام روزهای سال دل مردم را می‌شکنند و حق آنها را ضایع می‌کنند ولی در محرم کل روزشان را وقف عزاداری و مرثیه‌خوانی می‌کنند بشنود.  
 
وی ادامه داد: من نیز با آمدن محرم همچون دیگر هموطنانم خود را از لحاظ روحی آماده پذیرش اهداف امام حسین(ع) کردم و از ته دلم از خدا می‌خواهم که به برکت و تقدس این عزیز، بیماران را شفا دهد و سلامتی و عزت و نشاط را بر خانه‌های ایرانیان حاکم کند.  
 
بازیگر سریال "مختارنامه" درخصوص کارهای مذهبی مرتبطش با قیام امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: وقتی از میان این همه بازیگر برای ایفای نقش‌های مذهبی انتخاب می‌شوی، حس وحالی عجیب به تو دست می‌دهد.  
 
متأسفانه بحث و بررسی ما پیرامون زندگی و منش امام حسین(ع) محدود به یک ماه محرم می‌شود، اگر هدف ما نزدیکی به آرمان‌های امام حسین(ع) است باید در تمام سال به تبادل نظر درباره زندگی ایشان و پخش و ساخت سریال به این مناسبت بپردازیم. به نظر من بازی در سریال‌های "معصومیت از دست رفته" و "مختارنامه"، توفیق و سعادتی بود که خداوند نصیب من کرد.  
 
وی در ادامه افزود: بازی در سریال‌ها و فیلم‌هایی که پیرامون زندگی ائمه است قسمت هرکسی نمی‌شود و لیاقت می‌خواهد چون در آنها رسالتی داری که باید به خوبی به دیگران منتقل کنی.  

بازیگر سریال دلنوازان اظهار داشت: امیدوارم ما بتوانیم بهره کافی را از ماه محرم ببریم و عقاید و آیین‌های امام حسین(ع) را در زندگی خود جاری کنیم.   
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.