چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

در مصاحبه با سینماپرس

غذبانی :«سگ دو» به «از نفس افتاده» تغییر نام داد/ شروع فیلمبرداری از اواخر دی ماه

داریوش غذبانی*

سینماپرس: داریوش غذبانی کارگردان فیلم های کوتاه صبح امروز از تغییر نام فیلم جدید خود به «از نفس افتاده» خبر داد و گفت: قرار است اواخر دی ماه فیلمبرداری این فیلم را که به معضلات اقتصادی جوانان می پردازد، در تهران آغاز کنیم.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت:در حال مشغول انتخاب بازیگران هستیم که تاکنون مهدی هاشمی و پگاه آهنگرانی انتخاب شده اند و قرار است اواخر دی ماه این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

 غذبانی ادامه داد:  خوشبختانه برای ساخت این فیلم سرمایه گذار هم پیدا کرده ایم و آقای فریدون کوچکیان قرار است سرمایه گذاری این فیلم را عهده دار شود.

 وی در مورد موضوع، لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم نیز توضیح داد:  فیلمنامه «از نفس افتاده»، یک درام اجتماعی دارد که بیشتر معضلات جوانان  جوانان امروز را از منظر اقتصادی مطرح می کند.

وی گفت:  داستان این فیلم در تهران اتفاق می افتد و مدت زمانی که برای آن در نظر داریم تقریباً صد و ده دقیقه است.

برپایه این گزارش، حسین مهکام فیلمنامه «از نفس افتاده» را نوشته است و منیژه حکمت نیز تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

غذبانی در پایان در مورد رسیدن فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال گفت: عجله ای برای فرستادن «از نفس افتاده» به جشنواره فیلم فجر ندارم  و  اگر فیلمبرداری و مراحل فنی تا جشنواره سی و سوم فیلم فجر به پایان رسید در جشنواره شرکت می کنم.

داریوش غذبانی پیش از این فیلم کوتاه «حنانه» را ساخته است که جوایز متعددی را از جشنواره داخلی و خارجی دریافت کرده است.

بنابراین گزارش، فیلم کوتاه «حنانه» داستان تک‌تیرانداز عراقی است که در ساختمانی در خرمشهر به کمین نشسته و رزمندگان ایرانی را به شهادت می رساند. او قصد دارد یک پرستار ایرانی، یک رزمنده، یک زن عرب و یک دختر بچه را به شهادت برساند اما...

بنابراین گزارش، داریوش غذبانی فیلمساز اهل بوشهر ، فارغ التحصیل دانشگاه سینما و تئاتر سوره اصفهان است و تا کنون  ۱۵ فیلم کوتاه ساخته است که از جمله آنان می توان به امید، وصال، تنفس مصنوعی، آن شب و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.